Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeen plantjes in de tuin

Geen plantjes in de tuin

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Aaaah! Dit is zoooo kut!

Ik wil dus een paar plantjes in mijn tuin, om straks van eigen teelt te kunnen genieten. Maar nu woon ik dus in een woongemeenschap, en nu woont er hier ook iemand die bij de politie werkt. Kortom, als ik plantjes in de tuin zet, betekend dat misschien een risico voor zijn werk.

Damn, ik baal hier zo ontzettend van.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
je mag er max 5 hebben... so why not :P
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat zijn regels zonder rechten, dus als de plizie je plantjes wil innemen heb je geen poot om op te staan, want volgens de opiumwet is canabis nog altijd illegaal. Je zult echter niet verder vervolgt worden.

Maar wat bij mij dus speelt, stel ik neem die plantjes en ik krijg er gedonder mee (bijv. iemand uit de buurt stap naar de plizie), dan kan onze plizieman in huis zijn baan verliezen. Zodoende...
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
aaaah ok... dat is wel aardig klote... :(
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
zet je er toch gewoon 1tje neer... hou hem in een pot zodat die niet heel groot word en dan kun je toch nog wel een maandje van je eigen kweek roken hoor.
en voor 1 wietplantje zal echt niemand ontslagen worden
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#6
zoals spacekonijn zegt: gewoon planten, niemand zal zeuren over 1plantje, en denk je echt dat de politie nix anders te doen heeft dan mensen op te sporen met 1plantje? :rolleyes:
:wave: gewoon planten!
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Niet alleen de politie is lastig. Stel iemand heeft het door en stapt niet naar de politie, maar neemt je plant mee.
Als je nu je plant(en) buiten zet, dan worden ze toch minder groot omdat het seizoen al is begonnen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."