#1
Aaaah! Dit is zoooo kut!
Ik wil dus een paar plantjes in mijn tuin, om straks van eigen teelt te kunnen genieten. Maar nu woon ik dus in een woongemeenschap, en nu woont er hier ook iemand die bij de politie werkt. Kortom, als ik plantjes in de tuin zet, betekend dat misschien een risico voor zijn werk.
Damn, ik baal hier zo ontzettend van.
Ik wil dus een paar plantjes in mijn tuin, om straks van eigen teelt te kunnen genieten. Maar nu woon ik dus in een woongemeenschap, en nu woont er hier ook iemand die bij de politie werkt. Kortom, als ik plantjes in de tuin zet, betekend dat misschien een risico voor zijn werk.
Damn, ik baal hier zo ontzettend van.
gewoon planten!