Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet nut van binnenstebuiten draaien....

Het nut van binnenstebuiten draaien....

7 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal!

Nu vraag ik me af he, wat is nu het nut van binnenstebuiten draaien?!
Mensen zeggen dat je dan minder vloei rookt, wat mij onzin lijkt :rolleyes: want welk verschil is het dat je het omdraait , vloei is vloei je rookt het toch, dus zet hier jou mening
ben benieuwd, voor mij maakt het geen verschil iig... :wave: :wave:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Draai voor de grap is 2 joints, eentje binnenstebuiten en eentje niet.

Proeg je een verschil?

Ja: Dat verschil is dus het nut van binnenstebuiten draaien.

Nee: Je gebruikt veel te veel tabak, minder daarin.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Skippy zei:
Hallo allemaal!

Nu vraag ik me af he, wat is nu het nut van binnenstebuiten draaien?!
Mensen zeggen dat je dan minder vloei rookt, wat mij onzin lijkt :rolleyes: want welk verschil is het dat je het omdraait , vloei is vloei je rookt het toch, dus zet hier jou mening
ben benieuwd, voor mij maakt het geen verschil iig... :wave: :wave:
Klik om te vergroten...

Haha, je rookt wel minder vloei, want je hebt maar 1 laag, de rest scheur of brand je er af. Dat is het geheim :wink:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik merk geen verschil :openmouth:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Qua smaak, als je goed 'proeft', moet je dat toch wel merken.
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het verschil merk je nauwelijks.

Draai em eens zonder plakrand, dat merk je wel qua smaak :stoned:
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#7
je rookt minder vloei en dat is voordeel waarom zo diep onderzoeken eigenlijk, een stukje minder vloei thats it
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#8
yellowmoon zei:
je rookt minder vloei en dat is voordeel waarom zo diep onderzoeken eigenlijk, een stukje minder vloei thats it
Klik om te vergroten...

omdat er hier nogal meningsverschillen over zijn :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."