We hebben dr vanavond even 3 dikke snaakjes van gedraaid en het smaakte ons best
#2
Ik ben net even langs de shop geweest voor 2gr white widow maar die hadden ze niet meer. Dus ik vroeg wat heb je nog meer? Dus hij alle soorten ff opnoemen nou powerplant dat klonk mij wel goed in de oortjes dus die had ik meegenomen. Alleen ik heb geen idee of het een beetje lekker wietje is :P (Ik kan het zelf nog niet uittestten, 20:00 komen hier mensen met vloei en tabak) Dus mijn vraag is of t een beetje te pruimen is, die powÂhh pLenT
#3
1 van de topwietjes over 't algemeen
#4
Zekers, mijn 'standaard' wiet, normalerwijs.
#5
In groningen is powerplant de meest ranzige wiet die er is. Echt foking smerig.
Maargoed...die soorten verschillen overal wel. In groningen is Zero hasj een van de sterksten terwijl zero in andere delen van Nederland juist erg mild is.
#6
Leeuwarden owned Groningen ook snoeihard in kwaliteit van wiet.
#7
Goed om te horen Buzz
#8
volgens de Elsevier was PP de wietsoort met de meeste THC die werd verkocht tussen 2002-2004
#9
Die is erg goed vind ik, heb het ook net gehaald
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.