Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTolerantie

Tolerantie

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
L
LijpLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoelang moet je stoppen met blowen om de fijne effecten weer te krijgen?

blow nu al een jaar of twee en vind het niks meer qua gevoel dus ben ik nu een paar daagjes gestopt en ben van plan om nog door te gaan met stoppen alleen weet niet hoelang daarvoor nodig is :rolleyes:
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vlijmscherp zei:
Hoelang moet je stoppen met blowen om de fijne effecten weer te krijgen?
Klik om te vergroten...

ongeveer 5 seconden, dan een nieuwe opsteke en de fijne effecten zijn er weer...


neenee, een maand ofzo, thc blijft heel lang in uw lichaam, want het bindt aan vetten
F
FlitskikkerLid
01-01-2024, 00:00
#3
als je het effect terug weer wilt voelen, zou ik een tussen stop nemen van ongeveer een 3maand ! :openmouth:
Ik smoor zelf ook dagelijks, voel ook niet veel meer van een joint zoals vroeger :confused:
maar 3maanden stoppen voor terug een goed effect te hebben?
nee da vind ik te lang...
Dan :stoned: ik er liever nog 1tje meer :grin:
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gewoon 1 maal per maand eentje opsteken en je hebt bijna altijd the-first-joint-feeling :stoned: Verder blijft het zo ook altijd een speciale ervaring.
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tolerantie bestaat niet voor thc...
Maar als je bedoelt hoe het weer kan zijn zoals vroeger, moet je gewoon 1 - 2 maand stoppen totdat het gevoel je weer wat vreemd is...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."