Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAls je stopt...scheelt dat behoorlijk!

Als je stopt...scheelt dat behoorlijk!

26 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#1
just addicted
B
BiterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik had ooit eens een meisje die zich kapot ergerde aan het blowen. Ze wilde echt vet graag dat ik stopte enzo. Ik zei dat ik het wel kon en dat ik zou stoppen. Maar achter haar rug om zat ik gewoon weer met mijn maten te smoken, ik weet niet of het was omdat ik verslaafd was aan de wiet of aan het ritueel samen met mijn vrienden. Maar ik voelde me wel schuldig als ik zei dat ik niet geblowed had. Dus uiteindelijk stopte ik er echt mee. Zonder al te veel moeite.. Ik ging wel meer roken.
Toen het uit was met haar ben ik wel gewoon weer begonnen met smoken.

Nu ik wegens gezondheidsredenen echter weer niet mag blowen. Ben ik wel echt gestopt. En het gaat wel zonder al te veel moeite. Toch heb ik er wel vaak ontzettend veel trek in en als m'n vrienden aan het blowen zijn mis ik het wel echt onwijs. Maarja uiteindelijk was ik toch wel gestopt. Ik vond alleen nog niet dat het er tijd voor was :P Ik zat meer te denken aan.

Huisje - Boompje - Beestje... en dan stoppen met smoken :P
m
mercury.31Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Biter zei:
Ik had ooit eens een meisje die zich kapot ergerde aan het blowen. Ze wilde echt vet graag dat ik stopte enzo. Ik zei dat ik het wel kon en dat ik zou stoppen. Maar achter haar rug om zat ik gewoon weer met mijn maten te smoken, ik weet niet of het was omdat ik verslaafd was aan de wiet of aan het ritueel samen met mijn vrienden. Maar ik voelde me wel schuldig als ik zei dat ik niet geblowed had. Dus uiteindelijk stopte ik er echt mee. Zonder al te veel moeite.. Ik ging wel meer roken.
Toen het uit was met haar ben ik wel gewoon weer begonnen met smoken.

Nu ik wegens gezondheidsredenen echter weer niet mag blowen. Ben ik wel echt gestopt. En het gaat wel zonder al te veel moeite. Toch heb ik er wel vaak ontzettend veel trek in en als m'n vrienden aan het blowen zijn mis ik het wel echt onwijs. Maarja uiteindelijk was ik toch wel gestopt. Ik vond alleen nog niet dat het er tijd voor was :P Ik zat meer te denken aan.

Huisje - Boompje - Beestje... en dan stoppen met smoken :P
Klik om te vergroten...

maa toch goed dat je er echt mee gestopt bent, dat kost toch wel wat wilskracht, nou had jij wel je gezondheidreden, dat werkt vast goed als motivatie, maa ik heb ook last, als ik men maten beizg zie, kan ik ook moeilijk nee zeggen.
e
emailLid
01-01-2024, 00:00
#4
denk als je echt wil stoppen dat het geen moeite is.
ben zelf eens een half jaar of langer gestopt omdat ik het gewoon beu was.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gezellig en leuk met je vrienden. We doen het 's weekends altijd op de parkeerplaats achter het Centraal Beheer hier, het is onze eigen plek geworden. Zalig ritueel. :grin:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik mis de optie: Omdat het leuk is. Live and let live, iedereen z'n hobby :)
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het is een gewoonte geworden ik blow wel niet elke dag maar ik weet dat ik ,niet makkelijk nee kan zeggen omdat het is en blijft idd iets magisch

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."