#1
just addicted
Biter zei:Ik had ooit eens een meisje die zich kapot ergerde aan het blowen. Ze wilde echt vet graag dat ik stopte enzo. Ik zei dat ik het wel kon en dat ik zou stoppen. Maar achter haar rug om zat ik gewoon weer met mijn maten te smoken, ik weet niet of het was omdat ik verslaafd was aan de wiet of aan het ritueel samen met mijn vrienden. Maar ik voelde me wel schuldig als ik zei dat ik niet geblowed had. Dus uiteindelijk stopte ik er echt mee. Zonder al te veel moeite.. Ik ging wel meer roken.
Toen het uit was met haar ben ik wel gewoon weer begonnen met smoken.
Nu ik wegens gezondheidsredenen echter weer niet mag blowen. Ben ik wel echt gestopt. En het gaat wel zonder al te veel moeite. Toch heb ik er wel vaak ontzettend veel trek in en als m'n vrienden aan het blowen zijn mis ik het wel echt onwijs. Maarja uiteindelijk was ik toch wel gestopt. Ik vond alleen nog niet dat het er tijd voor was :P Ik zat meer te denken aan.
Huisje - Boompje - Beestje... en dan stoppen met smoken :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."