Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoelang Blow

Hoelang Blow

107 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Doodkapje zei:
ik vind perzikjes de lekkerste :)
Klik om te vergroten...

ja man die zijn echt hard :P
D
DnriucmkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jongen dit is sterke drugs Kijk uit

Voor al appel lavendel

:smoke:
D
DnriucmkLid
01-01-2024, 00:00
#3
hahah




zeepforum.nl :beer: :P
e
emailLid
01-01-2024, 00:00
#4
Armani7 zei:
ik gebruik dagelijks niet alleen recreatief :P
Klik om te vergroten...

ik vroeger ook, max 1 keer in de maand.
maar de druk van buitenaf werd te groot, als ik het nu nie iedere dag doe voel ik mij nie zo goed in mijn vel :flushed:
e
emailLid
01-01-2024, 00:00
#5
het probleem is dat het sociaal aanvaard is, en dat je er niet bij hoort als je nie gebruikt
D
DnriucmkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Das waar maar

om nee te zeggen heb je character nodig en Dit verhaal ken je wss al

begint met sigaret als je niet nee kunt zeggen en dan ben je weg ... als je vatbaar bent en idd ik rook me dood als mensen in mijn buurt zijn die roken en praten tegen mij als dan niet rook heb ik gevoel dat ik :smoke: mij verveel :rolleyes:
D
DnriucmkLid
01-01-2024, 00:00
#7
wil je dat ze op nieuws uit zenden zou jij jezelf veranderen volgens mij niet

3 jaar geleden of als je begon je harde dat drugs hard was en dodelijk

één Zin bestaat er daar op dat is ''( Je leeft toch maar één keer )''!
e
emailLid
01-01-2024, 00:00
#8
iemand heeft te veel zeep op :openmouth:
D
DnriucmkLid
01-01-2024, 00:00
#9
haha
mss Beetje

zeep ? hebben
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#10
:tearsofjoy: Oke genoeg gezeept. Dnriucmk heeft op z'n eerste dag meer dan 40 posts binnengeharkt, dat is echt absurd :P Msn adres zit in de Pm :wink:
D
DnriucmkLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik heb nog al laast van shuim di uit mn bek komt ?
e
emailLid
01-01-2024, 00:00
#12
overdosis zeep?
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
begint een beetje saai te klinken al die zeep :wave:
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jongens...
Even serieus nu!

Laten jullie wel jullie zeepjes testen? www.drugs-test.nl. Hier kan je informatie vinden waar je zeep kan laten testen. Zeep kan versneden worden met allemaal gore troep! Denk bijvoorbeeld aan massageolie, badschuim en scheergel! Die troep wil je echt niet in je zeepje hebben :openmouth: :openmouth:
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#15
ik heb Armani zeep :grin:
M
MindTravelerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gewone zeep is maar matig.

Hier ga je pas hard van
Liquid Soap Drug
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#17
omg >< spammers! ahaha 3 blz lang over zeep! Prachtig


nivea zeep!!!
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
dr komt geen einde meer aan :beer:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#19
Okay groene zeep is mijn favoriet.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
lot zei:
omg >< spammers! ahaha 3 blz lang over zeep! Prachtig


nivea zeep!!!
Klik om te vergroten...

*kijkt trots*

appeltjes zeep ftw

al moet ik zeggen dat mango ook erg onweerstaanbaar is

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."