#1
Chronix zei:-spaceman- zei:pepito zei:![]()
Leuk. Maar verder:lang en diep inhaleren en vasthouden geeft vooral een verhoogd risico op kanker. Andere truc is: zorg voor een setting die vreemd is![]()
dat ook, maar het duurt een tijd voordat je longen alle thc in de rook hebben opgenomen... Als je de rook 10 seconden inhoud word vrijwel alle thc opgenomen...
De gezondste en effectiefste manier is dus spacecake (of ander voedsel met cannabis erin)
Was daar ook eerst van overtuigd maar 't is blijkbaar niet zo volgens een site
"Diep inhaleren is niet nodig. De werkzame stoffen worden direct na inademen opgenomen."
Bron: http://www.drugsinfoteam.nl/folders/cannabis.html
Had ik ook eens gelezen ja, dan is het gewoon zo dat je hersenen minder zuurstof krijgen door het inhouden van je adem. Daar ga je je als je nuchter bent al vaag van voelen, dus als je een joint erbij rookt al helemaal.
