Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDXM + wiet

DXM + wiet

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heerlijk gevoel geeft dat! :)
(10 capsules DXM)
tintels van binnen ... echt heerlijk! :hearteyes:

iemand er varingen mee
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#2
DXM alleen vind ik minder rlxed als DXM + wiet
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zelf wel eens DXM geprobeerd en vond het echt zware troep.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#4
maiskorrel zei:
Zelf wel eens DXM geprobeerd en vond het echt zware troep.
Klik om te vergroten...

hoeveel gebruikt? en wat voor effecten had je?

Ik vond de eerste keer (2e plateau) echt super lekker, tweede keer weet ik niet zo wat ik ervan moet vinden, heel erg vaag in ieder geval :P
N
No troubleLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ow

Dus dat is 2 plateau => 2Gram ?2,
5-7,5mg per kilo lichaamsgewicht - bij een gewicht van 70 kilo is 175-525mg
Op het tweede plateau heb je enigszins het gevoel dat je lichaam van je geest wordt losgekoppeld. Je bewegingen worden anders, houterig en robot-achtig. Hier merk je weinig van tot je probeert rond te lopen. Verder heeft DXM een licht euforische en empathische werking, enigszins vergelijkbaar met MDMA (XTC). Bij een dosering als deze kan je prima uitgaan. Dit is een 'recreatieve
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#6
maiskorrel zei:
Zelf wel eens DXM geprobeerd en vond het echt zware troep.
Klik om te vergroten...
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#7
3e platau is ziekkelijk :rolleyes:
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Telefoon zei:
3e platau is ziekkelijk :rolleyes:
Klik om te vergroten...

bin there done that :sunglasses: was een beetje vreemd maar wle lekker.. soort rivella dus :)
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik ook =P Platau 4 ook op je To do list ? ... ik weet het nog niet .. dan moet ik 35 caps eten .. >_<
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Telefoon zei:
ik ook =P Platau 4 ook op je To do list ? ... ik weet het nog niet .. dan moet ik 35 caps eten .. >_<
Klik om te vergroten...
neej geen dxm meer voor mij... en als k jou was zou k een beetje rustig aan doen met de dxm want dit is echt een aanslag op je lichaam :wink: plateau 4 lijkt me echt niet relext meer ik vond 3 al tegen het randje... en 35 is toch geen probleem ik gooide ze er gewoon per 5 in me mond :)
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dumpy zei:
maiskorrel zei:
Zelf wel eens DXM geprobeerd en vond het echt zware troep.
Klik om te vergroten...

hoeveel gebruikt? en wat voor effecten had je?

Ik vond de eerste keer (2e plateau) echt super lekker, tweede keer weet ik niet zo wat ik ervan moet vinden, heel erg vaag in ieder geval :P
Klik om te vergroten...

10 capsules, kreeg koorts en had ontzettend gezweet. Daarbij ook een bad trip (dacht dat ik ging uitdrogen) :(
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#12
TimKGB zei:
Telefoon zei:
ik ook =P Platau 4 ook op je To do list ? ... ik weet het nog niet .. dan moet ik 35 caps eten .. >_<
Klik om te vergroten...
neej geen dxm meer voor mij... en als k jou was zou k een beetje rustig aan doen met de dxm want dit is echt een aanslag op je lichaam :wink: plateau 4 lijkt me echt niet relext meer ik vond 3 al tegen het randje... en 35 is toch geen probleem ik gooide ze er gewoon per 5 in me mond :)
Klik om te vergroten...

35 zijn voor mij dus 4e platau :P maar goed ja ik heb daar ecvht geen zin in :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."