Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvader/dochter/wiet

vader/dochter/wiet

48 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mn moeder rookt.. heeft er niet echt iets mee te maken maar dat ik een keer een hijsje van haar neem
Klik om te vergroten...

Waarom in godsnaam?

Oefen dat gewoon met een joint als de tijd daar is.
d
duveltjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey cheetah,

Je hebt een leuk gesprek gehad met je vader omdat je ondekt hebt dat hij ook maar een normaal mens is. Goed zo!

Mijn tip: dit gesprek was meer waard dan de eventuele blowsessie die je met je ouwe heer gaat hebben. Je moet nu ook niet per sé om die weed om dat moment met je vader te bevestigen. Iemand zei al: "Hij is het alweer vergeten." Dat geloof ik niet, maar het is iig niet belangrijk voor hem dat jullie ook daadwerkelijk gaan blowen lol.

Dus...als het er eens van komt ok. Maar net zoals dat gesprekje spontaan tot stand kwam, kan je best niet te veel gaan plannen.

Pies oud.
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik weet niet of je van belgie bent?
maar als het zo is, vind ik dat je vader er goed aan doet.
anders ga je een dealer zoeken en dan kom je vrij snel in contacten met de rest van de drugs. En in de boerendorpjes (zoals hier) slikken de jongeren maar wat ze te pakken kunnen krijgen (zijn dus niet goed voorgelicht)
c
cheetahLid
01-01-2024, 00:00
#4
--
l
let comeLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik vind je niet dom overkomen hoor

je bent nieuwsgierig en geïnteresseerd (ook beetje verrast omdat je vader erover praat waarschijnlijk :) )
dat je dan soms beetje enthousiast word is toch normaal :wink:
c
cheetahLid
01-01-2024, 00:00
#6
--
c
cheetahLid
01-01-2024, 00:00
#7
--
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als je wil inhalen moet je eerst gewoon de rook 'uit de joint zuigen' en dan neem je voor dat je het weer uitblaast een hap lucht erachter aan. Dus eerst de rook in je mond, en dan lucht erna inademen. Dan gaat het je longen in. Je merkt vanzelf wel wanneer het werkt, want het voelt de eerste keer nog al vreemd in je longen.

Beter kan ik het niet omschrijven maar je moet dus nog een beetje lucht erachter aan inademen door je mond voor je de rook uitblaast.

Maar.. dat hoef je niet op een sigaret te oefenen, oefen gewoon de eerste 3 trekjes van een joint, je merkt vanzelf wanneer het lukt.
l
let comeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ook niet teveel lucht erachter aan, dat deed ik in het begin. :)
Gevolg was dat ik na enkele trekjes zwart voor mijn ogen begon te zien en dat ik dus moest gaan zitten. Kwam dus doordat ik veel te veel zuurstof opnam, ik moest toch zeker zijn dat het op mijn longen kwam hé :grin:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#10
wat bij mij de eerste keren hielp was dat ik de rook eerst even in m'n mond liet koelen en hem daarna pas naar binnen zoog. Verminderde het kriebelige gevoel in m'n keel een voorkwam dat ik moest hoesten.

ook oppassen dat je de rook niet inslikt als je moet hoesten, krijg je buikpijn van
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
cheetah zei:
ik zal van de sigaretten afblijven

uitwerking heeft op mensen.
Klik om te vergroten...

Om high te worden van de wiet is geen tabak nodig. Je kan zelfs high worden zonder rook te inhaleren.
Je kan de wiet vaporizen of een goede THC bevattende boter maken.

Joints met tabak geven een andere high dan zonder, daarnaast wil je echt niet verslaafd raken aan de nicotine.

Stonie
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#12
lysergine25 zei:
cheetah zei:
ik zal van de sigaretten afblijven

uitwerking heeft op mensen.
Klik om te vergroten...

Om high te worden van de wiet is geen tabak nodig. Je kan zelfs high worden zonder rook te inhaleren.
Je kan de wiet vaporizen of een goede THC bevattende boter maken.

Joints met tabak geven een andere high dan zonder, daarnaast wil je echt niet verslaafd raken aan de nicotine.

Stonie
Klik om te vergroten...

puur geeft een meer high gevoel, met tabak geeft een meer stoned gevoel
(zo ervaar ik het toch)
c
cheetahLid
01-01-2024, 00:00
#13
--
c
cheetahLid
01-01-2024, 00:00
#14
--
l
let comeLid
01-01-2024, 00:00
#15
vaporizen = verdampen
de wiet wordt verwamt en zo verdampen de stoffen die je "nodig" hebt, er komt dus geen teer ofzo mee want je verbrand het eigenlijk niet. Het is dus veel minder schadelijk dan gewoon roken van wiet en de effecten zijn dikwijls zelfs beter voelbaar. (de wiet wordt er dan ook puur in gedaan, zonder tabak)

hier zie je hoe je zelf een vaporizer kan maken en dan kan je je er ook iets bij voorstellen
http://video.google.nl/videoplay?do...194&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=8

:stoned:
c
cheetahLid
01-01-2024, 00:00
#16
--
l
let comeLid
01-01-2024, 00:00
#17
denk het wel ja, ik heb zelf nog nooit met vaporizer gedaan maar binnenkort toch eens proberen omdat ik wiet zonder tabak beter vind.
veel zachter in je keel en je proeft het zo goed en... een andere high! :openmouth:
c
cheetahLid
01-01-2024, 00:00
#18
--
l
let comeLid
01-01-2024, 00:00
#19
volgens mij heeft het wel een effect (je zal vlugger stoned worden denk ik)

want: bloedarmoede = te weinig hemoglobine
hemoglobine is een eiwit in je rode bloedcellen dat ervoor zorgt dat zuurstof wordt opgenomen. Door te weinig hemoglobine kan je dus minder zuurstof opnemen en dit leidt tot vermoeidheid. Je zal dan ook vlugger de effecten merken. Je kan dus best een licht jointje proberen om de juiste effecten te voelen.
I
IonescoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb redelijk vaak met mn vader geblowd, en weet ook van hem dat ie wel eens xtc/coke heeft gebruikt.

Is wel een raar gedacht. Heb ooit es een keer zelfs een xtcpil van mn vader gehad :grin:

Ik kon nergens pillen regelen en zeg zo voor de gein tegen mn vader:'He pap, weet jij anders nog waar ik goede pillen kan halen?' Komtie even later beneden en krijg ik een pil van m :openmouth: :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."