Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsstuge wiet

stuge wiet

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
m
mmnLid
01-01-2024, 00:00
#1
hoe krijg je eigenlijk buitenwiet zo makkelijk brokkelbaar als binnenwiet ?
het is namelijk nog een beetje plakkerig en brokkeld eigenlijk niet je moet het meer scheuren.
Droog is het zeker wel als was het al lang beschimmeld
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoor jij niet in de sportschool? :rolleyes: ikke=ex-dbb'er.
m
mmnLid
01-01-2024, 00:00
#3
jcutter123 zei:
Hoor jij niet in de sportschool? :rolleyes: ikke=ex-dbb'er.
Klik om te vergroten...

jaja eerst eten en dan ga ik lekker squaten en bench pressen :hearteyes: :wave:
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gewoon nog iets langer drogen. Even naast de kachel (gaskachel) leggen doen we hier altijd. Binnen twintig minuten droog en goed te brokkelen. Als je echt haast hebt, op de gaskachel, maar dat proef je wel.
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#5
Drogen is idd ook het enige wat ik kan bedenken.. Stug betekend gewoon dat er nog vocht in zit. Kijk maar de de takken van een boom. Als je een dode tak hebt (dor en droog dus) breek je die zo af, een levenede breek je niet zo makkelijk door. Dus dat zal in je grinder ook niet zo soepel werken..
m
mmnLid
01-01-2024, 00:00
#6
droog is het zeker wel anders was het na 5 maanden echt wel beschimmeld, maar het is gewoon wat kleveriger. ik doe het dan wel op de kachel :P
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
mmn zei:
droog is het zeker wel anders was het na 5 maanden echt wel beschimmeld, maar het is gewoon wat kleveriger. ik doe het dan wel op de kachel :P
Klik om te vergroten...

Hoeft niet als het grootste gedeelte van het vocht eruit is. Daarom kan het nog wel wat vochtig zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."