#1
Is het mogelijk om weed te roken met een shisha?
En rook ik dan het beste puur, of gemengd met droge of fruittabak?
Greetz, een newbie
En rook ik dan het beste puur, of gemengd met droge of fruittabak?
Greetz, een newbie


Riel zei:aha![]()
ja dat kan best. en beter puur, want tabak is slecht.
Wel daar zit je fout. De tabak lijkt veel lichter doordat ie gekoeld wordt door het water. In realiteit bevat deze tabak veel meer teer en schadelijke stoffen dan gewone sigarettentabak.Northawke zei:Riel zei:aha![]()
ja dat kan best. en beter puur, want tabak is slecht.
Shishah-tabak is volgens mij vrij mild. Ik ben een niet-roker en die tabak kan ik zonder problemen inhaleren als er een keer een waterpijp gemaakt wordt. Natuurlijk is het nog steeds slecht, maar wel veel minder dan normale tabak. (Denk ik zonder enig feitelijk bewijs.)
PZ zei:Wel daar zit je fout. De tabak lijkt veel lichter doordat ie gekoeld wordt door het water. In realiteit bevat deze tabak veel meer teer en schadelijke stoffen dan gewone sigarettentabak.
Heb eens in een magazine gelezen dat een halfuur waterpijp roken even schadelijk is als 30 a 40 sigaretten roken. You can do the maths..
Ik zal het internet eens gaan afzoeken. "AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."