Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWieteffect houdt niet lang aan.

Wieteffect houdt niet lang aan.

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bier drinken van te voren werkt ook :beer:
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een kwartier is wel heel weinig.
Denk eerder dat het komt doordat je niet zo veel blowt en daardoor het duffe gevoel, het stoned zijn niet echt kent.

Zo is het bij mij toch soms. Eerste kwartiertje precies meer energie, lachen,... maar dan daarna wordt ik rustig en gewoon stoned.

Toen ik begon met blowen kende ik het gevoel van stoned zijn ook niet en dan kan het soms lijken alsof het "uitgewerkt" is na dat kwartiertje en dat je gewoon moe bent ofzo.
K
KaasaapLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oke, dat duffe gevoel erna heb ik wel maar dacht dat het een vaag na effect was. Ik neem dus voortaan maar hasj, want dat duffe spreekt me niet erg aan en krijg er soms zelfs hoofdpijn van.
Ohja, een weekje stoppen met blowen heeft ook geen zin want ik blow ongeveer om de week. Dus niet zoveel.

Bedankt voor de reacties,

Kaasaap
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je met mij gaat blowen dan blijven we doorgaan totdat jij het gevoel krijgt alsof de hele wereld naar jou kijkt en negatief over je denkt! Rook wiet gewoon puur man!
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#5
jcutter123 zei:
Als je met mij gaat blowen dan blijven we doorgaan totdat jij het gevoel krijgt alsof de hele wereld naar jou kijkt en negatief over je denkt! Rook wiet gewoon puur man!
Klik om te vergroten...

wiet-paranoia kan soms zo erg zijn :grin:
K
KaasaapLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoi,
Ik heb nogal een probleempje met wiet. Elke keer als ik een joint rook (Van voorgedraaide's van de shop tot zelfgedraaide, verschillende soorten wiet geprobeerd en ook de sterke soorten), maar telkens als ik hem oprook (Over mijn longen natuurlijk :wink: ) voel ik het, zoals het hoort, maar dan is het na ongeveer een kwartiertje alweer weg. Het effect houdt dus helemaal niet lang aan, iemand enig idee hoe ik dat kan verlengen?
((Met hasj had ik wel een langdurig effect, +- uur effect.))

Alvast bedankt
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#7
rook geen voorgedraaide dan. Lekker zelf wat draaien. Veel sterker :stoned:
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#8
2 weken stoppen :)
Uw high moet zich ook ergens kunnen aan "opvreten".
Zie dat je gezond eet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."