een dusdanige drang zou dus eerder een impuls voor even stoppen moeten zijn dan voor een post op het forum...
ik zou zeggen... wees blij dat mr overmacht je een handje meehelpt
#6
Er zijn genoeg mensen die blowen, ga voor de shop staan, vast wel iemand die een wietje voor je haalt.
Of iemand uit je klas ?
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.