Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"psychopsychedelic zei: aan speed of aan neusspray?? speed kanje niet heel erg lang bewaren, het best in de vriezer, bij natte speed, zo word het altijd bewaard, droge speed kan je denk ik een week of 2 hoog uit bewaren, ik zelf zou dat niet doen, en ik kan het ook niet met 100 procent zekerheid zeggen hoelang het precies houdbaar is, maar idd wat quotethemadraven al zij: je kan beter gewoon een paar lijntjes nemen voordat je er heen gaat en dan mischien nog wat bommetjes tussendoor, ikzelf vind snuiven het beste. veel plezier en succes de 1e x Klik om te vergroten... een paar lijntjes denk je echt? ik heb verder nog nooit iets met speed gedaan, en volgens mij ben ik nogal gevoellig voor drugs aangezien ik bij een inieminiestukje spacecake helemaal ging trippen. (en niet in een goede manier) En vast een domme vraag maar wat is het verschil tussen droge en natte speed?"
"i dont knowww ik krijg binnenkort wat om uit te proberen dat hoef ik niet te bewaren maar ik wil dus eigenljik een neusspray mee op vakantie nemen. maar stel dat ik het te lang bewaar en nog gebruik is het dan echt slecht voor me of werkt het gewoon niet?"
"isgoed thnk you very much"
"Oke, ik ga vanavond voor de tweede keer paddo's gebruiken. De vorige keer hadden we mexicaanse en nu colombiaanse. (geen bewuste keuze was alles wat ze nog hadden) We willen er dus thee van zetten (water koken, laten afkoelen, in stukjes snijden en 20 min laten trekken en dan ev.t nog theezakje erbij klopt dit?) maar heeft iemand dus enig idee hoelang de trip ongeveer gaat duren? Want de vorige keer vond ik het echt super kut dat het zó lang duurde, ik wilde gewoon gaan slapen maar dan kreeg ik steeds een soort van nachtmerrie. Merci beaucoup."
"ohh, thnx, maar hoelang zet je het dan op want het mag toch niet koken?"
"k heb alleen nog maar wiet en has gehad maar daar werd ik alleen maar misselijk en duizelig van ds k hoop niet dat dit vergelijkbaar is"
"dankjewel (: k ben een beetje zenuwachtig"
"hoihoi, gisteravond paddo's gehad (15g mexicaanse), maar nu de ergste hoofpijn ooit is dit normaal??"
"hoii ff snel ik heb nu dus 15 gr mexicaanse paddos op en is het normaal dat ik wat moeite met ademen heb kan ook door de spanning/...? verder vidn het super vet kickass!!!!"
"Hoihoi, ik wil vandaag met mijn vriend voor het eerst paddo's nemen. we hebben 15 gr. mexicaanse per persoon zou dit goed zijn?"