Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaporizen doet pijn aan longen

Vaporizen doet pijn aan longen

12 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kan het niet zijn dat je longen verknald of een soort van schraal zijn?
g
gekkehenkieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey,

Ik heb altijd het probleem met mijn vaporizer (van lamp gemaakt) dat de "thc stoom" altijd zo'n pijn doet aan mijn longen.

Ik dacht misschien is het te heet, dus koppel de vaporizer aan mijn bong, ik haal in en het doet gewoon nog steeds pijn.

Het is wel, hoe meer pijn ze doen hoe stoneder ik word.

Hoe los ik dit op?
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Probeer gewoon eens een echte vaporizer, dat pijn lijkt me niet normaal, zelf geen last van althans. Ik denk dat de combinatie van hitte/afstand e.d. ook best belangrijk is.

Klopt wel dat je inderdaad veel minder wiet nodig hebt om flink stoned te worden, van een waterpijp en joint word ik het bijna niet meer, maar een vap wel :grin:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#4
van lamp gemaakt)
Klik om te vergroten...

Van wat voor lamp, en hoe heb je die gemaakt?

Probeer anders eens een echte vaporizer, of alleen een waterpijp?
g
gekkehenkieLid
01-01-2024, 00:00
#5
60watt lamp van de IKEA helemaal schoongemaakt van binnen, gewoon bollamp.

En ik vind gewoon waterpijp minder fijn, daar heb je ook meer wiet voor nodig, ik hoef maar een klein beetje wiet te vaporizen en ik ben al in 1 klap stoned. Ook vind ik het minder fijn omdat ik dan de hele tijd een druk op mijn borst voel met puur.

Ik probeer het nu ff nog een keer zal de rook in de lamp even aflaten koelen en dan nog is door de waterpijp halen..
g
gekkehenkieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb paar minuten geleden even de rook 30 seconden in de lamp gehouden en toen door de waterpijp ik voel al een heel stuk minder irritatie, en ik begin alweer knetter te worden dus ik maak snel deze post af zodat ik me maag kan bevredigen en me film verder kan kijken. Doei. :grin:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#7
mooi dat het je gelukt is =D
h
higher ForceLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik heb ook een vaporizer maar die gebruik ik niet echt heel vaak, ook vanwege dezelfde reden maar ik denk dat je t ff moet laten afkoelen. iig weegt het wel op tegen de resultaten want vappen,bongen,waterpijpen zorgt ervoor dat je eeecht kneeeetterstoned wordt :grin:
g
gekkehenkieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja, dacht even dat ik vaporizen op moest geven, is netzo fijn knetterhigh van een klein beetje wiet en het is een stuk minder slecht. :grin:

Probleem opgelost dus :stoned:
g
gekkehenkieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik word er niet echt stoned van, gewoon lekker high en dat vind ik relaxter kan je tenminste nog normaal functioneren :P
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jaah, ik ga me mss tog ook eens een vapo'ke aanschaffen.
Het enige probleem is dat de draagbare moeilijk te vinden zijn (zeker buiten Nederland) en dat ze ook nog wel veel kosten :smoke:
g
gekkehenkieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat dacht je van zelf maken? Kost bijna niets.
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zó erg duur zijn ze ook weer niet, tis een stuk gezonder dus daar mag je best iets voor betalen lijkt me :wink: zelf een maken kán natuurlijk ook, maar zal lang niet zo goed werken als een "echte".

Leuk om jezelf eens cadeau te doen, toch? :grin: voordeel is ook dat je een stuk minder wiet gebruikt en als je genoeg hebt laat je hem staan en verspil je geen wiet, dus op ten duur haal je die kosten er wel weer uit..

Zodra ik op mijzelf woon komt er wel een vaporizer in huis!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."