Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet.. gone bad?

Wiet.. gone bad?

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey allemaal!
ik ben helemaal nieuw op dit forum.. maar had een vraagje ivm ervaringen en vandaar dit toppic. :)

Ik heb al enkele keren een jointje gerookt met vrienden, nooit echt veel effect gevoeld.
Tot gistere avond. ik had zelf eentje gerold met wiet uit eigen tuin (van een vriend)
maar ik had egt zo'n tak, met nog knoppen aan..
ik heb er dan een gerold met die plakkerige toppen volledig in verspreid.

in het begin voelde ik enkel zowat draaien, maar dat denkik lag aan de tabak (want dat
had ik de vorige keren ook)
maar toen voelde ik me plots wat misselijk worden en besloot de joint maar te doven.
Plots voelde ik me echt van de wereld! alles draaide om me heen, en begon te schommelen aan hoog tempo. ik sloot men ogen en men hoofd viel vanzelf naar achteren. ik heb zeker 10 minute zwaar liggen in een uit ademen met men hoofd helemaal naar achter (op een bankje in een park)
en als ik men ogen sloot, dan draaide en schommelde alles.
na een tijdje begon ik elk haartje op mijn lichaam te voelen, het drukte op mij, ik kon me niet meer bewegen, en alles rondom mij was anders als ik men ogen opende.

Enkel als ik me echt concentreerde dan kreeg ik controle over mezelf.
na een half uurtje besloot ik al de moed bijeen te rapen en naar huis te fietsen .. met een maat (die er ook bijwas)
thuis aangekomen naar mijn bed gestrompeld, en daar nadien en vrij snel in slaap gevallen..

Is dit gewoon stoned zijn of is dit het minder leuke gedeelte van wiet? :)
want achteraf bekeken viel het nog wel mee, maar op die moment zelf voelde
het echt ROT aan.
Mischien had ik er teveel wiet ingedaan? of moesten die toppen droog zijn?
ik weet het niet!
vandaar, dat ik hier post :wink:

Groetjes !
Wietje
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Die goeie ouwe tijd.. zo stoned worden dat je niet meer op kunt staan <3
Het lijkt me wel beter om wiet te laten drogen, maar ik neem ook niet aan dat je het van de plant geplukt hebt en meteen gerookt. Ik heb geen idee of dat het effect kan beïnvloeden, maar dat lijkt me niet.
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#3
misschien een gevolg van een te lage bloeddruk. misschien ook gewoon teveel genomen. misschien beide.

volgende keer gewoon wat minder nemen en van te voren wat gegeten en gedronken hebben.
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Riel zei:
misschien een gevolg van een te lage bloeddruk. misschien ook gewoon teveel genomen. misschien beide.

volgende keer gewoon wat minder nemen en van te voren wat gegeten en gedronken hebben.
Klik om te vergroten...
khad friete gegete ervoor en hamburger ^^
ik denk echt gewoon te veel..
nouja mss was ik gewoon té stoned.. :tongueout:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat heb ik af en toe nog wel eens, als ik flink wat gesmoked heb en wat drank erbij. Lekker in de bank zakken, muziek flink hard zetten... en zweven maar :grin:
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
BlackRobBlunt zei:
Dat heb ik af en toe nog wel eens, als ik flink wat gesmoked heb en wat drank erbij. Lekker in de bank zakken, muziek flink hard zetten... en zweven maar :grin:
Klik om te vergroten...
jah kverschoot wel effe van al die shit =D
maar kwillet wel terug ^^
maar dan erges chiller dan een bankske in een donker park
elken otto die voorbij kwam was egt zo OW FOK gevoel
ni egt aangenaam ^^
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik ken je gevoel, ik heb het ondertussen 4x gehad. achteraf vond ik het altijd een ervaring apart. de eerste keer dat ik het had was toen ik mn tweede joint ooit rookte. iemand anders had hem voor mij gerold en had heel veel van een sterke soort ertussen gedraaid.
de tweede keer gebeurde toen ik 3 joints met 2 op 15 min had gerookt (toen gebruikte ik wekelijks 10-20€.
de derde keer had ik het sterkste wietje dat ik ooit heb gehad maar dat wist ik toen niet. ik draai hem als een normale joint voor mij (1/2 tabak 1/2 wiet) man wat ging ik toen fout toen dacht ik zelfs "vanaf nu geen wiet meer voor mij"
en de vierde keer, ik rookte toen dagelijks.) ik had maanden thc zitten sparen en ik draai daar een joint mee, zelfs als het gewoon wiet zou zijn zou het veel zijn geweest. ik deed hem, ik voelde me chill worden en ik vertrok naar de bushalte. daar aangekomen voel ik me ongemakkelijk tussen het volk, ik word wat zenuwachtig en ik voel het gevoel opkomen van fout te gaan. dus ik besluit even te gaan wandelen naar de volgende bushalte. onderweg heb ik 2 keer moeten kotsen maar het effect daarna was hemels. een high zoals ik nog nooit had gehad.

mijn conclusie is dus dat je waarschijnlijk (omdat je niet vaak gebruikt denk ik) teveel in een keer hebt genomen. bij mij leek het toch altijd zo.
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
ilyas zei:
ik ken je gevoel, ik heb het ondertussen 4x gehad. achteraf vond ik het altijd een ervaring apart. de eerste keer dat ik het had was toen ik mn tweede joint ooit rookte. iemand anders had hem voor mij gerold en had heel veel van een sterke soort ertussen gedraaid.
de tweede keer gebeurde toen ik 3 joints met 2 op 15 min had gerookt (toen gebruikte ik wekelijks 10-20€.
de derde keer had ik het sterkste wietje dat ik ooit heb gehad maar dat wist ik toen niet. ik draai hem als een normale joint voor mij (1/2 tabak 1/2 wiet) man wat ging ik toen fout toen dacht ik zelfs "vanaf nu geen wiet meer voor mij"
en de vierde keer, ik rookte toen dagelijks.) ik had maanden thc zitten sparen en ik draai daar een joint mee, zelfs als het gewoon wiet zou zijn zou het veel zijn geweest. ik deed hem, ik voelde me chill worden en ik vertrok naar de bushalte. daar aangekomen voel ik me ongemakkelijk tussen het volk, ik word wat zenuwachtig en ik voel het gevoel opkomen van fout te gaan. dus ik besluit even te gaan wandelen naar de volgende bushalte. onderweg heb ik 2 keer moeten kotsen maar het effect daarna was hemels. een high zoals ik nog nooit had gehad.

mijn conclusie is dus dat je waarschijnlijk (omdat je niet vaak gebruikt denk ik) teveel in een keer hebt genomen. bij mij leek het toch altijd zo.
Klik om te vergroten...
ja ik denk het ook, ik had egt zo 3 dikke toppe vol thc, van pak een halve cm- tot een cm, en dan nog kleinre van een halve centimeter doorsnede derop gedaan

tging egt zwaar fout, maar idd achteraf zeker een hele ervaring! = )
en ik doe het niet zoveel, wil zeker nooit dagelijks gaan gebruiken, gewoon af en toe eens lekker stone lijkt me chill :wink: :stoned:
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nice , je was gewoon knetterstoned , lang geleden had ik dit gevoel ook! De eerste ECHTE keer dat ik stoned was had ik ook een overweldigend gevoel , ik kan dan wel niet neer maar ik kan wel een vergelijking vinden...
Je zegt dat elk haartje op je lichaam drukte ? wel ik omschreef destijds dit gevoel als het gevoel van een slapende lichaamsdeel , maar dan over heel m'n lichaam dus. OF bedoel je dit niet ? :)

gewoon van genieten voor je het niet meer kan zou ik zeggen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."