Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHerkenning of niet..?

Herkenning of niet..?

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik blow al een jaar of 4, maar ik rookte altijd met vrienden, dus nooit een hele joint in mijn eentje, ligt het daar misschien aan??
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik blow al sinds een jaar elke keer hetzelfde spul...
En sinds een paar dagen lijkt het wel alsof ik van een paar hijsjes al knetterstoned word..
Ik rookte altijd 1 joint per keer, en nu lijkt het alsof ik bij een halve al genoeg heb...
Ookal rook ik hem altijd helemaal op :hearteyes: Hoe kan dat? Weet iemand dit?
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Extisi zei:
Ik blow al sinds een jaar elke keer hetzelfde spul...
En sinds een paar dagen lijkt het wel alsof ik van een paar hijsjes al knetterstoned word..
Ik rookte altijd 1 joint per keer, en nu lijkt het alsof ik bij een halve al genoeg heb...
Ookal rook ik hem altijd helemaal op :hearteyes: Hoe kan dat? Weet iemand dit?
Klik om te vergroten...


Ik heb juist het tegenovergestelde (1 woord?) het duurt langer, of beter gezegt heb meer nodig om stoned te worden en knetterstoned ben ik niet zo vaak meer. Ik kan ook makkelijk 1 of 2 jointjes achter elkaar op roken en heb altijd zin in meer.

Met andere woorden: ik heb tolerantie, en zoals jij het zegt jij niet. Ik weet niet of dat kan maar weet geen andere oorzaak.


One love :stoned:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja, ik heb dat dus niet. En ze zeiden vroeger altijd: "Van voorgedraaide word je niet stoned."
Maar als ik nu een voorgedraaide rook, dan word ik dus zeker wel stoned.
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind het maar vreemd :P
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja, ik ook. Ik zat laatst te chillen in Arnhem. Grote stad, vol mensen. Ik loop er wel vaker met een jointje.
Ik ging zitten en heb mijn joint opgerookt...en ik werd knetterstoned..
Ik kon ook niet meer staan en de steentjes van de muren bewogen. En erna was ik móe...niet normaal. Alsof ik een hele week kon slapen..
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Extisi zei:
Ja, ik ook. Ik zat laatst te chillen in Arnhem. Grote stad, vol mensen. Ik loop er wel vaker met een jointje.
Ik ging zitten en heb mijn joint opgerookt...en ik werd knetterstoned..
Ik kon ook niet meer staan en de steentjes van de muren bewogen. En erna was ik móe...niet normaal. Alsof ik een hele week kon slapen..
Klik om te vergroten...

Wat rook je dan voor wonder wiet/? :P
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja, nou ik had een voorgedraaide...
Weet niet eens wat het was. Ik had wel geblowd op een lege maag.. kan dat er mee te maken hebben??
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Extisi zei:
Ja, nou ik had een voorgedraaide...
Weet niet eens wat het was. Ik had wel geblowd op een lege maag.. kan dat er mee te maken hebben??
Klik om te vergroten...


Je zegt dat je altijd hetzelfde rookt. Kan me niet voorstellen dat je een jaar lang voorgenaaide koopt. En ja op een lege maag voel je het erger, ik geloof omdat je bloedsuiker spiegel lager is en de thc daardoor op 1 of andere manier meer effect heeft, weet ook niet precies hoe het werkt.


peace brother in :stoned:


:wave:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je kan op een aantal info sites vinden dat je van THC juist minder nodig zou hebben, of het echt zo is durf ik niet te zeggen.
Als ik een lange dag achter de rug heb en niet veel gegeten, doe ik over me eerste joint een hele poos.
ik geloof omdat je bloedsuiker spiegel lager is en de thc daardoor op 1 of andere manier meer effect heeft
Klik om te vergroten...

Ik zal het eens vragen aan een vriendin die diabetes heeft, of ze sneller stoned is als ze laag zit. :P

Bij hasj en wiet is het niet zo dat je er steeds meer van nodig hebt om hetzelfde effect te bereiken. Dus als je een tijdlang blowt, houdt dit niet in dat je steeds meer moet blowen om er nog iets van te merken. Sommige mensen blowen wel meer, omdat ze na verloop van tijd vaker het gevoel krijgen niet lang zonder te kunnen, maar het effect blijft hetzelfde.
Klik om te vergroten...
Wat wil jij met wiet.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb altijd voorgedraaide gehaald..
Ik kon die tijd nog niet draaien...
Maar ik had het gister weer, ik had geen avond eten gehad, en toen heb ik geblowd. Het hakte er wel in :)
Maar minder erg dan die ene keer bij Arnhem...
Voortaan gewoon even iets eten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."