#1
ik blow al een jaar of 4, maar ik rookte altijd met vrienden, dus nooit een hele joint in mijn eentje, ligt het daar misschien aan??
Extisi zei:Ik blow al sinds een jaar elke keer hetzelfde spul...
En sinds een paar dagen lijkt het wel alsof ik van een paar hijsjes al knetterstoned word..
Ik rookte altijd 1 joint per keer, en nu lijkt het alsof ik bij een halve al genoeg heb...
Ookal rook ik hem altijd helemaal opHoe kan dat? Weet iemand dit?

Extisi zei:Ja, ik ook. Ik zat laatst te chillen in Arnhem. Grote stad, vol mensen. Ik loop er wel vaker met een jointje.
Ik ging zitten en heb mijn joint opgerookt...en ik werd knetterstoned..
Ik kon ook niet meer staan en de steentjes van de muren bewogen. En erna was ik móe...niet normaal. Alsof ik een hele week kon slapen..
Extisi zei:Ja, nou ik had een voorgedraaide...
Weet niet eens wat het was. Ik had wel geblowd op een lege maag.. kan dat er mee te maken hebben??

ik geloof omdat je bloedsuiker spiegel lager is en de thc daardoor op 1 of andere manier meer effect heeft
Wat wil jij met wiet.Bij hasj en wiet is het niet zo dat je er steeds meer van nodig hebt om hetzelfde effect te bereiken. Dus als je een tijdlang blowt, houdt dit niet in dat je steeds meer moet blowen om er nog iets van te merken. Sommige mensen blowen wel meer, omdat ze na verloop van tijd vaker het gevoel krijgen niet lang zonder te kunnen, maar het effect blijft hetzelfde.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."