Is prima te doen, 'k heb wel eens jointjes gedraaid met fruittabak. Smaakt nog lekker ook.
#2
hallo
ik heb hier van die turkse appeltabak voor een waterpijp, en nou waren mijn vragen dit:
- zit hier nicotine in, en zoja meer of minder dan normale taba (staat niet op verpakking).
- Ik heb dit een beetje laten drogen, en in geringe mate in mijn joint gegooid, het smaakt goed, kan geen kwaad toch?
mss domme vragen maar ik ben benieuwd
xx
#3
als je het neit laat drogen kun je het niet roken hoor vogel
#4
Smaakt inderdaad heerlijk!
Wat ik ook af en toe doe is een waterpijpje vullen (turkse dan) en een lekkere hoeveelheid weed erdoor mix. Op deze manier werkt het ongeveer als een vaporizer.
Je bent er veel langer stoned van, de stonedheid voelt anders aan, je doet er veel langer mee en het smaakt heerlijk! Je kan ook zelf smaken combineren. Iedere (fruit)tabak smaakt ultiem met een heel klein beetje munttabak!
Je kan dan ook nog kiezen tussen wiet en hash...
Ideale tip voor een mooie zomerse zonsondergang!
#5
jaa dat is heerlijk, de appeltabak mengen met wiet en hasj!
turkse habibi ftw
#6
valt mee, heb het ongeveer 24uur laten drogen! het was nog wel een beetje nat, maar ik deed er wat tabak uit een klare bij omdat dat lekker droog is.
weet iemand iets over het nicotine gehalte in turkse tabak, zit hier niks in, alleen de appelsmaak?
xx
#7
Zit wel wat nicotine in. 0,2mg ofzo, vrij weinig. Tiss idd lekker..
#8
Ik heb ergens op internet gevonden dat een uur aan een waterpijp gelijk staat aan 200 sigaretten
Dat is best wel ff slikken als je er een weekend ongeveer 3u per dag aan zit te lurken
#9
goed te doen! in een joint nog nooit gedaan maar in een waterpijp heerlijk!! nooit aan gedacht die tabak te drogen xD duurt wel lang zeker?
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.