Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskiloprijs?

kiloprijs?

46 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#1
je hebt jamaicaanse rommel en er is topspul.
wat jamaicaans top is - ziet er trouwens vaak nog steeds niet uit ( geperste blokken).
doordat buitenlicht de harsklier meer prikkelt- is de hars rijker aan thc-varianten die je echt knetter-relext maken.
THC high dus.
indoor wiet ziet zelden UV licht - en bevat andere thc varianten.
De high van indoor is vaak net iets minder.

HOU DUS OPmet beoordelen naar hoeveelheid takken en stronken in je zakkie.
Dat is lelijk gesorteerd-dus een shophouder z'n fout.
Die rasta boer heeft voor dat het geperst werd misschien wel de fijnste kippemest gestrooid, en 10 dagen later geoogst - om achter zijn product te staan.
Eerst roken - dan pas muil opentrekken - is me geleerd.
Sommige van de lekkerste (hash of wiet) die ik gerookt heb , was zo lelijk als de nacht.
onverwachte verassing is een prettige wending.
Sta daar dan ook voor open.
K
KetaNr1Lid
01-01-2024, 00:00
#2
:rock:[/quote]
G-helaas Mr Keta de 1ste, toevallig is deze claim gebasseerd op alle mogelijke bronnen die ik voorhanden had. I left no stone unturned. Ik heb zelfs nog maanden zakjes lopen wegen :wink:

De prijsstijging waar ik op doel was een prijsstijging die binnen een paar maand over heel nederland plaatsvond. De ontwikkelingen waar jij op doelt zijn gelijkmatige ontwikkelingen, die logisch klinken, maar waarvan de marktwaarde tot 2006 de veronderstelde impact weerspreekt.
begin -> 2006 = +- 4.5 euro/gram -> 5.5/6.5 euro per gram
2006->2007 = +-5.5/6.5 euro per gram -> 5.5/7 euro per gram
2007-> eind 2007 = 5.5/7 euro/gram -> 8/8.5 euro per gram
[/quote]

En kost de wiet nu 8,50 per gram?
je veronderstelling, kan in de prullenbak.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#3
pwnd :beer:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Merk wel dat je steeds minder mee krijgt, dus zo kan je ook nog 8,5 euro betalen voor een gram

paar jaar terug kreeg 'k nog een aardig zakje voor een 5je, nu moet ik een tientje halen wil ik dat 5je evenaren. In dat tientje zit dan wel wat meer.

Dit verschilt per shop/cassière dus kan er eigenlijk niet geoordeeld worden.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#5
De truck is gewoon zolang je al legaal de shop in mag altijd naar dezelfde shop gaan :beer:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Natuurlijk mag er geoordeeld worden, vroeger betaalde ik voor een gram 5, 6, 7 gulden en het is nog steeds hetzelfde spul. Inflatie ftl.
K
KetaNr1Lid
01-01-2024, 00:00
#7
ExceptionalInsight zei:
5, 6, 7 gulden
Klik om te vergroten...

Niet alleen de boodschappe zijn dubbel zo duur geworde. :grin:
ook weer zoiets ...'naar de euro'

lastig...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."