Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMAO-remmer?

MAO-remmer?

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
m
maxrelax07Lid
01-01-2024, 00:00
Heeft een MAO-remmer effect op weed?
Het kan misschien handig zijn als je op volle maag een spaceplakje eet :confused:
T
TrippyShitLid
Ik denk niet dat je hier met wiet heel veel meer van gaat merken. Je ken zowiezo je cakeje gewoon beter op een nuchtere maag gaan eten. Maarja ik weet het ook niet zeker. Volgende reacties zullen meer ophelderen denk ik. Maar denk zelf dat het weinig zin heeft.
b
buzzriderLid
Toen ik vroeger anti-depressiva nam, ben ik flauwgevallen na het roken van een joint. Ik merkte niets speciaal, ik was gewoon belachelijk stoned zoals altijd vroeger. Tot ik op een moment gewoon neerging en ik een minuut later op een bankje zat. Zo snel ging het dus.
b
buzzriderLid
buzzrider zei:
Toen ik vroeger anti-depressiva nam, ben ik flauwgevallen na het roken van een joint. Ik merkte niets speciaal, ik was gewoon belachelijk stoned zoals altijd vroeger. Tot ik op een moment gewoon neerging en ik een minuut later op een bankje zat. Zo snel ging het dus.
Klik om te vergroten...
Al moet ik er wel bij zeggen dat dit ook maar eenmalig was, daarna werd het enkel maar beter met nog hardere lachkicks. Kan natuurlijk ook placebo geweest zijn...
s
stevenkeuhLid
Wat zou het geven wanneer ik een joint rook met passiebloem in ?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."