Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSlecht gaan na weed ...

Slecht gaan na weed ...

8 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
c
chronicsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jow boys :stoned:
Ik rook niet echt regelmatig weed, maar als ik het dan al eens doe, voel ik me echt niet zoals het zou moeten zijn, denk ik.
Bijvoorbeeld, vorige zaterdag reden we met 4 vrienden naar Terneuzen naar Miami en kocht een vriend van mij een voorgerolde joint, die ik samen met hem heb opgerookt. Voelde me heel lekker en had heel erg veel zin achter een 'shoarma met knoflook' :tongueout:.

Diezelfde avond, terug in Gent, rookten we een joint van de daar gekocht weed (White Widow), waar ik 10 keer van trok ofzo dus echt niet veel, maar zodra ik de joint weg paaste kwam er een enorme druk op mijn hoofd en werden al mijn zenuwen in myn gezicht naar achteren getroken.. Dan krijg je zo momenten dat je je afvraagt van WTF zoals toen ik heel hard aan het lachen was, en maar bleef lachen en dan 15 seconden later mezelf vroeg waarom ik lachte.. 1 keer viel het zelfs voor dat ik moest overgeven, gelukkig is het bij die ene keer gebleven.

Aangezien ik graag wel eens normaal stoned, zoals in Terneuzen zelf, wil zitten, heb ik al verschillende mogelijke dingen opgezocht;
1) sigaretentabak + weed kan bij sommige mensen niet samen gaan (misschien was de voorgerollde sigaar in Miami wel met roltabak gedraaid?)
2) te weinig slaap, alcohol in combinatie met weed, te weinig gegeten, slechte omgeving (lag het ook niet aan want waarom was ik dan lekker van die eerste joint?)
3) angst om slecht te komen (lag het ook niet aan, want ik wou absoluut hetzelfde effect van in Terneuzen daarom dat ik ook persé wou trekken :tongueout:)

Aan wat zou dit volgens jullie kunnen liggen? En hebben jullie tips voor in het vervolg?

Edit; heb ook 1 keer spacecake gegeten en dat was wel lekker, voelde ik ook niet echt veel van maar voelde wel rlxt aan..
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Slecht komen

damn, pas aan het eind van het bericht snapte ik dat het NIET over pre-mature ejaculatie en/of erectieproblemen ging :P :P

maar even een tip: koop een pijpje (efficienter en goedkoper, en geen nare tabak-bijeffecten)
setting is ook nog welleens van invloed, dus gewoon in relaxde omgeving doen.
zorg dat je goed gegeten hebt (echt voedsel geen junk food).

(vind het echt heel grappig dat belgen ''komen'' gebruiken voor onder invloed zijn in de zin van ''slecht komen'' terwijl nederlands voor een ''bad trip'' eerder ''slecht gaan'' zullen gebruiken)
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Slecht komen

timmaniac zei:
damn, pas aan het eind van het bericht snapte ik dat het NIET over pre-mature ejaculatie en/of erectieproblemen ging :P :P
Klik om te vergroten...

Haha, idem dito. Beetje verkeerde topic titel, of er zijn hier teveel topic die wel over sex gaan.
c
chronicsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Slecht komen

Ik chanche topic title even :tongueout:
Alvast bedankt voor 2 bovenstaande reactie's.. Ik koop me waarschijnlijk zo'n pijpje, alhoewel ik ook eens ga proberen om mijn tabak te "drogen"
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Slecht komen

nee joh, dit trekt juist aandacht, weet je zeker dat veel mensen het lezen :wink:
c
chronicsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dus het ligt aan de combi van weed en tabak?
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#7
kan....

rook je tabak in het dagelijks leven?

probeer eens hash, ik ken mensen die slecht gaan op wiet en goed op hash :)
c
chronicsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#8
timmaniac zei:
kan....

rook je tabak in het dagelijks leven?

probeer eens hash, ik ken mensen die slecht gaan op wiet en goed op hash :)
Klik om te vergroten...
Ja, ik rook tabak. Hash geeft me ook een iet wat stoned gevoel, maar is moeilijk om aan te geraken.. Ik ga morgen op zoek naar pijpje en dan koop ik me wat gerief en laat ik wat weten.

Alvast bedankt :stoned: :mrgreen:

Edit, schiet me net te binnen dat ik overlaatst ook een blunt rookte, dus pure wiet en dat ik het zelfde gevoel had..
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik denk dat je gewoon van die voorgedraaide een beetje stoned werd, gewoon relaxed. En omdat je niet vaak blowt ben je niet veel gewend, en een goede white widow joint is toch zeker vele malen sterker dan een voorgedraaide, was je daarna gewoon knetterstoned. Ik vind er niet zoveel abnormale dingen aan zitten, heb alleen het idee dat je er teveel op let en ze daardoor uit hun verband worden getrokken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."