Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Voor de eerste keer zelf weed gekocht en dus eentje zelf gerold Vanavond lekker oproken net voor de examens hmm blow ze"
"Jow boys Ik rook niet echt regelmatig weed, maar als ik het dan al eens doe, voel ik me echt niet zoals het zou moeten zijn, denk ik. Bijvoorbeeld, vorige zaterdag reden we met 4 vrienden naar Terneuzen naar Miami en kocht een vriend van mij een voorgerolde joint, die ik samen met hem heb opgerookt. Voelde me heel lekker en had heel erg veel zin achter een 'shoarma met knoflook' . Diezelfde avond, terug in Gent, rookten we een joint van de daar gekocht weed (White Widow), waar ik 10 keer van trok ofzo dus echt niet veel, maar zodra ik de joint weg paaste kwam er een enorme druk op mijn hoofd en werden al mijn zenuwen in myn gezicht naar achteren getroken.. Dan krijg je zo momenten dat je je afvraagt van WTF zoals toen ik heel hard aan het lachen was, en maar bleef lachen en dan 15 seconden later mezelf vroeg waarom ik lachte.. 1 keer viel het zelfs voor dat ik moest overgeven, gelukkig is het bij die ene keer gebleven. Aangezien ik graag wel eens normaal stoned, zoals in Terneuzen zelf, wil zitten, heb ik al verschillende mogelijke dingen opgezocht; 1) sigaretentabak + weed kan bij sommige mensen niet samen gaan (misschien was de voorgerollde sigaar in Miami wel met roltabak gedraaid?) 2) te weinig slaap, alcohol in combinatie met weed, te weinig gegeten, slechte omgeving (lag het ook niet aan want waarom was ik dan lekker van die eerste joint?) 3) angst om slecht te komen (lag het ook niet aan, want ik wou absoluut hetzelfde effect van in Terneuzen daarom dat ik ook persé wou trekken ) Aan wat zou dit volgens jullie kunnen liggen? En hebben jullie tips voor in het vervolg? Edit; heb ook 1 keer spacecake gegeten en dat was wel lekker, voelde ik ook niet echt veel van maar voelde wel rlxt aan.."
"Re: Slecht komen Ik chanche topic title even Alvast bedankt voor 2 bovenstaande reactie's.. Ik koop me waarschijnlijk zo'n pijpje, alhoewel ik ook eens ga proberen om mijn tabak te "drogen""
"Dus het ligt aan de combi van weed en tabak?"
"timmaniac zei: kan.... rook je tabak in het dagelijks leven? probeer eens hash, ik ken mensen die slecht gaan op wiet en goed op hash Klik om te vergroten... Ja, ik rook tabak. Hash geeft me ook een iet wat stoned gevoel, maar is moeilijk om aan te geraken.. Ik ga morgen op zoek naar pijpje en dan koop ik me wat gerief en laat ik wat weten. Alvast bedankt Edit, schiet me net te binnen dat ik overlaatst ook een blunt rookte, dus pure wiet en dat ik het zelfde gevoel had.."