#1
Ja je kunt het zo uit het zakje eten. Maar dit is nou niet echt smakelijk en het belangrijkste het werkt niet.
Er gaan vele verhalen,fabeltjes en methodes rond over het oraal innemen van wiet.
Zover ik weet/heb getest is het beste resultaat:
-De wiet moet gehecht zijn aan DIERLIJKE vetten.
-De wiet moet d.m.v warmte hechten aan de vetten.
- Sommige mensen zeggen dat je wel hasj zo kunt eten, maar ik heb die 2 keer geprobeert ( 0,5 gram) en beide keren geen merkbaar gevoel. Wat je toch wel zou verwachten van 0,5 gram.
Het makkelijkste/snelste om te maken is hasjmelk.
Verder kun je kokkerellen wat je wilt zolang je maar wietboter gebruikt, dit kan varieren tot de bekende spacecake danwel muffins, pakkekoeken of welk recept dan ook.
Verder is google je beste vriend.
Er gaan vele verhalen,fabeltjes en methodes rond over het oraal innemen van wiet.
Zover ik weet/heb getest is het beste resultaat:
-De wiet moet gehecht zijn aan DIERLIJKE vetten.
-De wiet moet d.m.v warmte hechten aan de vetten.
- Sommige mensen zeggen dat je wel hasj zo kunt eten, maar ik heb die 2 keer geprobeert ( 0,5 gram) en beide keren geen merkbaar gevoel. Wat je toch wel zou verwachten van 0,5 gram.
Het makkelijkste/snelste om te maken is hasjmelk.
Verder kun je kokkerellen wat je wilt zolang je maar wietboter gebruikt, dit kan varieren tot de bekende spacecake danwel muffins, pakkekoeken of welk recept dan ook.
Verder is google je beste vriend.