#1
Ik vroeg me af of het kwaad kan als je weed op een warme plaats legt? met warm bedoel ik 30-35 graden
-verliest weed zijn kracht ?
of maakt dit niet uit
-verliest weed zijn kracht ?
of maakt dit niet uit
Volgens mij heeft een temperatuur van 30-35°C geen enkel effect op wiet...PepTalk zei:Die tempratuur lijkt me niet heel erg probleem, als het maar uit de zon ligt! Heel de dag volle bak in de zon is er niet goed voor.
Maar lijkt me niet dat je je wietje zomaar open en bloot volle bak in de zon legt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."