Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStoppen = Geen honger?

Stoppen = Geen honger?

15 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo mede blowers, Ik zat met vraagje...

Ik ben namelijk nu 3dagen clean van de THC en ben dit vanplan voortaan altijd te zijn doordeweeks[dus alleen nog in het weekend blowen].
Maar nu stuit ik opeens op een probleempje...
Ik heb geen eetlust meer! :openmouth:

Ik bedoel ik heb wel honger erge honger soms zelfs maar kan gewoon bijna geen hap door me keel krijgen. Nu is mijn vraag komt dit doordat ik ineens niet meer doordeweeks blow?
BTW ik blowde nu al weer ongeveer 8/9maande dagelijks een gram of 4/6 perdag[niet alleen natuurlijk].
Ik blow al veel langer als dit maar heb tussedoor nuchtere tijden gehad van maanden en dit probleem heb ik toen nooit meegemaakt.

Daarom wilde ik graag weten of dit door het stoppen komt?

Alvast bedankt! :wave:

Edit: Ik zie nu dat me titel anders had gemoeten :P want ik heb wel honger maar moeite met eten.
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Duurt eventjes, daarna is je eetlust weer gewoon terug .
c
candygirlLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wellicht dat ook de warmte niet echt mee helpt met het eten.
Hier hebben we ook minder eetlust met die warmte..

Sweet kiss,
Candy
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#4
SchilDpadDo zei:
Duurt eventjes, daarna is je eetlust weer gewoon terug .
Klik om te vergroten...

Dus ik moet eht gewoon wat tijd geven. Zou je me mischien kunnen vertellen hoelang dit ongeveer zou kunnen duren of verschilt dat bij iedereen te extreem?

candygirl zei:
Wellicht dat ook de warmte niet echt mee helpt met het eten.
Hier hebben we ook minder eetlust met die warmte..

Sweet kiss,
Candy
Klik om te vergroten...

Welicht dat de warmte er iets aan toevoegt, maar ik betwijfel dit gezien ik normaal nooit moeite heb met eten ook niet in de warmte. [Ik sluit niks uit dus welicht dat eht een oorzaak is]
E
Evil_EyesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik val kilo's af als ik niet blow. Heb mezelf een beetje aangepraat dat ik niet kán eten als ik niet geblowed heb. Op die manier hou ik mezelf natuurlijk verslaafd, want zonder eten ga je dood dus ik moet wel blowen :confused:

Anyway, het is wel normaal denk ik, en denk ook dat het inderdaad even kan duren voordat je hongergevoel weer normaal is.
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als ik niet blow voor een paar dagen eet ik wel beduidend minder. Maar ik kan dan nog wel eten en het smaakt me even goed als na een joint.
Gewoon even afwachten, betert het niet dan kun je het best naar een dokter gaan.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bedankt voor de reacties. ik heb het even afgewacht en merk dat mn eetlust langzamerhand terug komt gelukkig :)
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#8
hislordship zei:
Bedankt voor de reacties. ik heb het even afgewacht en merk dat mn eetlust langzamerhand terug komt gelukkig :)
Klik om te vergroten...
dan heb je geluk dat het bij jou snel gaat, het kan ook veel langer duren. Maarja, eet smakelijk :wink:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
't Zit ook gewoon puur tussen je oren, net als met pep.
Op pep kan ik een tosti en gekookte aardappelen eten,
net als toen ik gestopt was met blowen.
't Is dan even niet aangenaam, maar 't niet door je strot kunnen is puur de geest natuurlijk.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#10
@Oom klaas. :openmouth: op pep dat kunne eten? ik kreeg niet eens een broodje naar binnen :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oom Klaas zei:
maar 't niet door je strot kunnen is puur de geest natuurlijk.
Klik om te vergroten...
Err, nee, met pep op maak ik geen speeksel aan, dus ik kan blijven kauwen, het eten blijft gewoon een drog prop. Zodra ik slik blijft het gewoon in mn keel hangen. Met veel water erbij is het wel mogelijk om wat weg te krijgen, maar echt niet zo makkelijk als jij het doet lijken. Niet bij mij althans.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#12
ExceptionalInsight zei:
Oom Klaas zei:
maar 't niet door je strot kunnen is puur de geest natuurlijk.
Klik om te vergroten...
Err, nee, met pep op maak ik geen speeksel aan, dus ik kan blijven kauwen, het eten blijft gewoon een drog prop. Zodra ik slik blijft het gewoon in mn keel hangen. Met veel water erbij is het wel mogelijk om wat weg te krijgen, maar echt niet zo makkelijk als jij het doet lijken. Niet bij mij althans.
Klik om te vergroten...

Dit ervaarde ik dus ook altijd.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vaag, dan ben ik waarschijnlijk speciaal hierin :beer:
D
Delfzijlster_SmokerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vanochtend had ik precies het zelfde had om 5uur vanacht 2 lijntjes coke en 1 pil XTC (Blauwe Dolfijn) dat was wel vet maar heb niet kunnen slapen en had eerst erge honger maar kon ook niks eten maar toen tog maar rustig begonnen met wat vla en daarna een broodje hamburger en dat ging wel alleen werd daarna wel beetje misselijk maar dat komt ook door het warme weer maar gewoon rustig aan beginnen met eten 'sochtends gewoon een bakje vla met een kopje koffie moet voldoende zijn tog:)
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#15
beetje offtopic niet :P

Maar ff terug naar het topic ik merkte ook dat ik minder honger had toen ik ging minderen met blowen, maar dat duurde niet lang, was na 3 dagen weer normaal hoor
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#16
sjaak herremans zei:
beetje offtopic niet :P

Maar ff terug naar het topic ik merkte ook dat ik minder honger had toen ik ging minderen met blowen, maar dat duurde niet lang, was na 3 dagen weer normaal hoor
Klik om te vergroten...


Idd na ongeveer 3/4Dagen was mijn eetlust weer normaal te noemen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."