Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsprobleem :)

probleem :)

7 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
R
RecklessLid
01-01-2024, 00:00
#1
hey iedereen
ik zit chill op mijn kamer en wou net n toetje knalle en ng chill n filmpje kijke
maar nu kijk ik in mijn smoordoos en wat zie ik geen tabak?!
nu ja puur zou ik zo zegge maar dan is mn wiet op
iemand ooit in de zelfde situatie gezeten en een idee wat ik als vervanger kan gebruiken?
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Maak je echt een account aan om dit te vragen :confused:

Gooi gewoon je laatste beetje trots en zelfrespect opzij en ga stompjes van peuken verzamelen.
I
IZ420Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb het zelf nog nooit geprobeert. En ook nog nooit gehoord van iemand die het heeft geprobeert.

Maar de inhoud van een theezakje klinkt niet slecht.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#4
IZ123 zei:
Ik heb het zelf nog nooit geprobeert. En ook nog nooit gehoord van iemand die het heeft geprobeert.

Maar de inhoud van een theezakje klinkt niet slecht.
Klik om te vergroten...

Het schijnt dat je daar 'gaten van in je longen' krijgt.

Ik zou zeggen of met puurpijpje ( kun je evt. nog zelf beunen met alu folie ed.) of gewoon pure draaien. Je wiet is dan niet op want die kun je niet in 1 keer opsmoken. Hier doe je dus rest van de avond/voor de volgende keer dat je gaat smoken.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je kan een pure joint zeker wel in 1 keer oproken, zonder opnieuw aan te steken zelfs.
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oom Klaas zei:
Je kan een pure joint zeker wel in 1 keer oproken, zonder opnieuw aan te steken zelfs.
Klik om te vergroten...
ja dat gaat, maar wnn ik dat doe hoest ik mezelf kapot.
Beter 5 trekjes nemen, even wachten, terug 5trekjes,...
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#7
vraag mij nou af hoe die amerikanen dat dan altijd doen met die tabakloze shaggies van hun

*sarcasme off* sowwy :cry:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik hoest dan juist minder als ik er geen tabak bij doe,
alleen heb je je joint dan zo snel op.
Tabak is ook gewoon lekker om erbij te doen,
maar bij gebrek daaraan gewoon puur niet moeilijk doen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."