Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs het gebruik van het velbegeerde Canabis- mind verruimmend

Is het gebruik van het velbegeerde Canabis- mind verruimmend

26 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#1
Joint-Evangelist zei:
Oom Klaas zei:
hislordship zei:
Dus ik heb eigelijk gewoon een soort van geluk ? :grin:
Klik om te vergroten...

Nee, je ervaart het als geestverruimend; dan is het niet automatisch geestverruimend.
Klik om te vergroten...

inderdaadXD, dat het op dat moment geestverruimend kan zijn, hoeft natuurlijk niet meteen te betekenen dat een nuchter persoon daar ook zo over denkt :P :stoned:
Klik om te vergroten...

Wat ben ik blij dat ik het zo ervaar anders had ik er denk ik niet veel aan gevonden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
m
maffiamastahLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb zelf al veel vraagstukken opgelost al dan niet samen met vrienden onder invloed van cannabis. Het laat je de wereld vanuit een andere bril bekijken.
Ik ervaar deze bril als geestverruimend, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die dat niet zo zien.

Hoe denken jullie hierover?

Groetjes :stoned:
J
Joint-EvangelistLid
01-01-2024, 00:00
#3
maffiamastah zei:
Ik heb zelf al veel vraagstukken opgelost al dan niet samen met vrienden onder invloed van cannabis. Het laat je de wereld vanuit een andere bril bekijken.
Ik ervaar deze bril als geestverruimend, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die dat niet zo zien.

Hoe denken jullie hierover?

Groetjes :stoned:
Klik om te vergroten...
Nou bob :stoned:
ik ben het helemaal met je eens man :grin: :smoke:
en aangezien mijn brilglazen vrij sterk zijn(kijk op) komen er nog welleens dingetjes uitrollen :P
maarja ik spreek je zaterdag man!! :stoned:

Let theire be Fire and a lot of joints :stoned:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Joint-Evangelist zei:
DrippTone zei:
Wauw, the love is back baby. Ik had toch ergens wel verwacht dat TS finaal afgezeken zou worden ivm het niveau van de eerste post. Is dit een keer punt van DF en kunnen we weer fijn met elkaar over weg, of had niemand zin om er een woord en vuil te maken en zijn we nog steeds een stel haters die lui zijn geworden?

OT: Correct gebruik van Cannabis kan zeker geest verruimend zijn. Al zal het juist de tegenover gestelde werking hebben op de manier waarop veel mensen het gebruiken. Als ik Cannabis op de juiste manier gebruik ervaar ik inderdaad de verlichting en verruiming. Zelfs een levens veranderende trip is mogelijk. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

wat is mis met de eerste post?? :rock:
hé dude laat me lkkr trippen man,,
ik zou graag willen zien dat de 60's weer zouden worden herleeft,
dat waren teminste tijden waarop je gewoon met z'n alle 1 groep was.
en niet de regeling huis houdt dat ieder voor zich(leeft),, en moge de de sterkste overleven..
waarom zou je niet wat van je kracht kunnen afstaan aan mensen die het nodig hebben dan toch?,, nouja ik hoop dat er een verhaaltje achterschuilt maar ja :stoned:

Smokse :smoke:
Klik om te vergroten...

Je eerste post ( en verdere toch ook nog wel, wil toch lekker hatelijk zijn :smilingimp: ) is qua spellingsniveau vrij zwak. Ook de hee dudes :stoned: , zouden vele op dit forum graag achterwege gelaten zien worden.

Verder vind ik wel dat je gelijk hebt, en niemand zal ontkennen dat wiet een geestverruimend middel is. Toch heeft oom klaas ( weer ) gelijk, bij dagelijks gebruik zal het geestverruimende plaats maken voor dichte mist, ook dan komen de nadelige effecten van wiet de hoek omkijken.
( verslaving, luiheid, vergeetachtigheid, aggresieviteit,neerslachtigheid waneer je niet gebruikt, een een hoop psychische klachten.

Maar eens per week een avondje rond een !Verantwoord! kampvuur met gitaartje, vrienden en joints moet kunnen.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Precies.
J
Joint-EvangelistLid
01-01-2024, 00:00
#6
PepTalk zei:
Joint-Evangelist zei:
DrippTone zei:
Wauw, the love is back baby. Ik had toch ergens wel verwacht dat TS finaal afgezeken zou worden ivm het niveau van de eerste post. Is dit een keer punt van DF en kunnen we weer fijn met elkaar over weg, of had niemand zin om er een woord en vuil te maken en zijn we nog steeds een stel haters die lui zijn geworden?

OT: Correct gebruik van Cannabis kan zeker geest verruimend zijn. Al zal het juist de tegenover gestelde werking hebben op de manier waarop veel mensen het gebruiken. Als ik Cannabis op de juiste manier gebruik ervaar ik inderdaad de verlichting en verruiming. Zelfs een levens veranderende trip is mogelijk. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

wat is mis met de eerste post?? :rock:
hé dude laat me lkkr trippen man,,
ik zou graag willen zien dat de 60's weer zouden worden herleeft,
dat waren teminste tijden waarop je gewoon met z'n alle 1 groep was.
en niet de regeling huis houdt dat ieder voor zich(leeft),, en moge de de sterkste overleven..
waarom zou je niet wat van je kracht kunnen afstaan aan mensen die het nodig hebben dan toch?,, nouja ik hoop dat er een verhaaltje achterschuilt maar ja :stoned:

Smokse :smoke:
Klik om te vergroten...

Je eerste post ( en verdere toch ook nog wel, wil toch lekker hatelijk zijn :smilingimp: ) is qua spellingsniveau vrij zwak. Ook de hee dudes :stoned: , zouden vele op dit forum graag achterwege gelaten zien worden.

Verder vind ik wel dat je gelijk hebt, en niemand zal ontkennen dat wiet een geestverruimend middel is. Toch heeft oom klaas ( weer ) gelijk, bij dagelijks gebruik zal het geestverruimende plaats maken voor dichte mist, ook dan komen de nadelige effecten van wiet de hoek omkijken.
( verslaving, luiheid, vergeetachtigheid, aggresieviteit,neerslachtigheid waneer je niet gebruikt, een een hoop psychische klachten.

Maar eens per week een avondje rond een !Verantwoord! kampvuur met gitaartje, vrienden en joints moet kunnen.
Klik om te vergroten...

Mijn grammatica ging een beetje achteruit omdat ik een "beetje" heel erg stoned was :stoned:
Ik stel je gerust dude, ik zal vanaf nu niet meer spacend posts sture(ook al is het nog zo leuk..)
want een drugsforum is geen place to be when ure stoned or when u use an other type of drugs.. :smoke: (dat klinkt raar :confused: )
Maarja t zal wel :P en nu voor een record in de categorie: de zin met de meeste spellings fouten en grammaticaal foute zinnen--->Smokseee dudes, and have a nice F*cking smiley sunny day :mrgreen: lacheeee :grin: ohoh Den Haag, agter(know) the dUinen
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oke, vind het eerlijk van je en over jezelf dat je het zo toegeeft :) Daar zouden vele op dit forum nog wat van kunnen leren ( incl. ikzelf :rolleyes: ).

Den haag is mooie stad.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."