Joint-Evangelist zei:
DrippTone zei:
Wauw, the love is back baby. Ik had toch ergens wel verwacht dat TS finaal afgezeken zou worden ivm het niveau van de eerste post. Is dit een keer punt van DF en kunnen we weer fijn met elkaar over weg, of had niemand zin om er een woord en vuil te maken en zijn we nog steeds een stel haters die lui zijn geworden?
OT: Correct gebruik van Cannabis kan zeker geest verruimend zijn. Al zal het juist de tegenover gestelde werking hebben op de manier waarop veel mensen het gebruiken. Als ik Cannabis op de juiste manier gebruik ervaar ik inderdaad de verlichting en verruiming. Zelfs een levens veranderende trip is mogelijk.
wat is mis met de eerste post??
hé dude laat me lkkr trippen man,,
ik zou graag willen zien dat de 60's weer zouden worden herleeft,
dat waren teminste tijden waarop je gewoon met z'n alle 1 groep was.
en niet de regeling huis houdt dat ieder voor zich(leeft),, en moge de de sterkste overleven..
waarom zou je niet wat van je kracht kunnen afstaan aan mensen die het nodig hebben dan toch?,, nouja ik hoop dat er een verhaaltje achterschuilt maar ja
Smokse
Je eerste post ( en verdere toch ook nog wel, wil toch lekker hatelijk zijn
![:smilingimp:]()
) is qua spellingsniveau vrij zwak. Ook de hee dudes

, zouden vele op dit forum graag achterwege gelaten zien worden.
Verder vind ik wel dat je gelijk hebt, en niemand zal ontkennen dat wiet een geestverruimend middel is. Toch heeft oom klaas ( weer ) gelijk, bij dagelijks gebruik zal het geestverruimende plaats maken voor dichte mist, ook dan komen de nadelige effecten van wiet de hoek omkijken.
( verslaving, luiheid, vergeetachtigheid, aggresieviteit,neerslachtigheid waneer je niet gebruikt, een een hoop psychische klachten.
Maar eens per week een avondje rond een !Verantwoord! kampvuur met gitaartje, vrienden en joints moet kunnen.