Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswordt niet meer stoned.

wordt niet meer stoned.

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#1
niet meer stoned heb ik nog nooit gehoord, wel dat het anders werkt, dat het niet leuk meer is. Soms dat je er ook para of heel erg injezelf gekeerd van word.
Tijd om te stoppen noemen we dat :)
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wacky zei:
niet meer stoned heb ik nog nooit gehoord, wel dat het anders werkt, dat het niet leuk meer is. Soms dat je er ook para of heel erg injezelf gekeerd van word.
Tijd om te stoppen noemen we dat :)
Klik om te vergroten...

+1

Wat je nog kunt proberen is een goede dosis oraal nemen.
Ook voor een ervaren blower zou 1,5 gram goede wiet behoorlijk werkzaam moeten zijn.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het is wel gewenning. Je blowt al 10 jaar, dan stelt een week stoppen echt niks voor. Probeer het maar eens een maandje, of meerdere maanden vol te houden. Wat Wacky zegt klopt ook, dat het na zoveel blowen niet meer leuk is en het tijd is om te stoppen.
A
AP_RdamLid
01-01-2024, 00:00
#4
Had ik ook last van, 10jaar lang dag in dag uit stonend... vooral de laatste jaren geen peuken meer maar alleen joints en geen stonend gevoel meer... nu 2weke gestopt :cry: depri maar gemotiveerd. Hyperactief en zal niet terugvalle afgelope 2weke in bed gelegen uitgezweet gelukkig en maandag nieuwe baan!
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik kan het me niet voorstellen, maar het is wel kut voor je...

voel je er helemaal niets meer van?

ook niet een beetje?
w
weed fanaticLid
01-01-2024, 00:00
#6
cropp zei:
ik kan het me niet voorstellen, maar het is wel kut voor je...

voel je er helemaal niets meer van?

ook niet een beetje?
Klik om te vergroten...
Nee, het gevoel is helemaal weg! :(
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#7
dan zou ik ook niet meer roken, alleen al omdat het waste is...
w
weed fanaticLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik blow al meer dan tien jaar en heb er altijd van genoten.

Maar sinds een tijd wordt ik niet meer stoned.
En het komt niet door gewenning. want ook al stop ik een week.
De stonedheid komt niet meer terug.
Dat is heel pijnlijk voor een weed-freak als ik.
Weet iemand hier mischien wat het kan zijn? :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."