In princiepe wel, maar aangezien spacecake (vaak) wat harder gaat is het toch anders.
Als ik speed heb gebruikt en ik blow, merk ik veel minder van die blow.
Met spacecake en speed is dit ook wel maar zolang je niet teveel speed gebruikt kan het een leuke combi zijn. Je hebt dan een lekker lichte heldere high zonder dat echte stoned effect.
Maar een groot gedeelte van het effect 'verdwijnt' wel ja.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.