Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGaasje bijkopen voor bong?

Gaasje bijkopen voor bong?

13 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
R
Rik853Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo Iedereen,
Ik heb een vraagje over een bong,

Ik wil dus binnekort een bong aanschaffen,
Maar ik heb helemaal geen ervaring met een bong(Alleen van die zelfgemaakte cola-fles bongs)
Maar moet je een gaasje bij kopen voordat je er wiet in doet of krijg je die er bij?
Of kan je ook zonder gaasje gewoon wiet erin stoppen?,
Ik heb al een beetje op internet gekeken maar er stond nergens iets over gaasjes.


Groeten,

Rik. :)
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Deze mag naar de coffeeshop...
R
Rik853Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja dat verkopen ze daar dus niet,
Maar oke iig bedankt voor het andwoorden.
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hahahaha :tearsofjoy: ze bedoelt dat dit topic naar subforum coffee shop mag omdat hij niet goed was geplaatst. Maar ja die krijg je er vaak bij en anders merk je dat daar toch wel? En je kan ook altijd 5 gaasjes voor 1 euro bij de smartshop of dumpstore halen.
R
Rik853Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ooh, Haha sorry. Er stond: alles wat je wilt weten over drugs.
En ik heb de coffeeshop topic gemist denk ik.
Bedankt voor het andwoord ik denk dat ik de smartshop maar even een bezoekje ga brengen :mrgreen:

Rik.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bij de smartshop heb je sowieso een grote keuze uit bongs en je kan daar bij de verkoper ook informatie krijgen over bongs. Volgens mij moet je die gaasjes er zelf bij kopen en zonder gaasjes kan je er geen wiet instoppen. In ieder geval niet bij de bongs die ik ooit heb gebruikt.
R
Rik853Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Hee,

Ja nog een vraagje,
Ik heb bij de tevreden rookster op hun website gekeken.
En deze is 8.50 maar sommige mensen zeggen dat goedkope bongs niet goed zijn?



Ze lijkt mij prima, maar mischien heb ik het fout?

Rik
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vooral als je er veel vragen over hebt, zoals jij, is het een stuk handiger om het inderdaad in een smartshop te halen. Dan krijg je er informatie over en kan die verkoper je zelf vertellen wat de voor- en nadelen zijn van een bepaalde bong.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hij ziet er erg klein uit waardoor je bij het hijsen ( waarbij je mond aan het 'pijpje' zit en je aansteker bij het kommetje waar de wiet in zit) je gezicht nog wel eens kunt verbranden.

Ook ziet hij eruit als glas, wat snel kan breken, maar wel lekkerder is en makkelijker schoon te maken.

Heb je dus een doorlopende wenkbrauw? Deze zeker kopen!
Je hebt ook goedkope die beter zijn, voor een 10tje heb je een mooie bong zoals:

http://www.drbongs.co.uk/images/eidoBong.jpg zoiets

Maar vraag gewoon in de smartshop voor een leuk bongetje voor niet teveel geld wat makkelijk in het gebruik is.
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik rook altijd zonder gaasje, ik steek in het gaatje van het buisje meestal een klein plukje shag zodat de wiet er niet doorvalt. En als je een smerige tabaksmaak krijgt tijdens het roken weet je dat je wiet helemaal is opgebrand.
Maar een gaasje blijft wel beter, ik kan er gewoon geen vinden waar ik woon.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Roor heeft van die glazen "stopjes", die doe je onder in je kopje, de wiet erop, en je kunt hem gewoon afwassen. Werkt echt perfect! (iig in de Roor kopjes)



Hier kun je ze enigzins zien zitten onderin de kopjes van mijn Roor bongs:

P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#12
ilyas zei:
Ik rook altijd zonder gaasje, ik steek in het gaatje van het buisje meestal een klein plukje shag zodat de wiet er niet doorvalt. En als je een smerige tabaksmaak krijgt tijdens het roken weet je dat je wiet helemaal is opgebrand.
Maar een gaasje blijft wel beter, ik kan er gewoon geen vinden waar ik woon.
Klik om te vergroten...

Ben zelf absoluut niet bekent in Antwerpen maar heb er eens in een gewone tabakszaak gaasjes gekocht.

Ikzelf zou jou manier echt vies vinden, shag roken (ook al rook je het niet op) door een pijp.

Ik zou zelf iets knippen uit een stuk gaas of desnoods een grote partij kopen bij online webshop.
Ook is het vanaf Antwerpen een klein stukkie rijden naar Bergen op zoom, waar je er zowiso kunt kopen.
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#13
PepTalk zei:
ilyas zei:
Ik rook altijd zonder gaasje, ik steek in het gaatje van het buisje meestal een klein plukje shag zodat de wiet er niet doorvalt. En als je een smerige tabaksmaak krijgt tijdens het roken weet je dat je wiet helemaal is opgebrand.
Maar een gaasje blijft wel beter, ik kan er gewoon geen vinden waar ik woon.
Klik om te vergroten...

Ben zelf absoluut niet bekent in Antwerpen maar heb er eens in een gewone tabakszaak gaasjes gekocht.

Ikzelf zou jou manier echt vies vinden, shag roken (ook al rook je het niet op) door een pijp.

Ik zou zelf iets knippen uit een stuk gaas of desnoods een grote partij kopen bij online webshop.
Ook is het vanaf Antwerpen een klein stukkie rijden naar Bergen op zoom, waar je er zowiso kunt kopen.
Klik om te vergroten...
Ik ken wel plaatsen waar ik er kan kopen, ik kom er gewoon praktisch nooit. Als ik er dan toch in de buurt ben koop ik er soms wel ja. Maar mijn methode vind ik op zich niet echt smerig, behalve het laatste trekje soms.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#14
deze rookt lekker:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."