Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heey. Ik ben al op aardig wat sites geweest en kon nergens informatie krijgen over 'blowen in combinatie met het gebruik appelazijn'. Is hier iemand die me kan vertellen of dit 'gevaarlijk' is? Alvast bedankt. :]"
"Oom Klaas zei: Volgens mij is dat wel veilig, ik ken 't wel en waarom zou dat ooit een gevaarlijke combi kunnen zijn? Klik om te vergroten... Ik had werkelijk geen idee of het kwaad kon, dus ik dacht ik vraag het hier even. ^^"
"PepTalk zei: Thoughtless zei: Oom Klaas zei: Volgens mij is dat wel veilig, ik ken 't wel en waarom zou dat ooit een gevaarlijke combi kunnen zijn? Klik om te vergroten... Ik had werkelijk geen idee of het kwaad kon, dus ik dacht ik vraag het hier even. ^^ Klik om te vergroten... De combi niet, maar door het blowen kun je wel een vreetkick krijgen zodat je effect van de azijn weer teniet gedaan word. ( Of je gebruikt het niet om af te vallen natuurlijk, maar lijkt mij wel) Klik om te vergroten... Gebruik ze daar idd voor. Gisteren voor het eerst de combi gedaan, ging helemaal oke. Voelde niks anders ofzo dan zonder appelazijn. :] Toch bedankt voor de informatie enzo."