Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlowen, joint of puur.

Blowen, joint of puur.

5 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
h
henkdevriesLid
01-01-2024, 00:00
#1
je bedoeld gewoon een dunne pure joint draaien, klinkt goed.

maar aangezien ik met veel mensen blow meestal lijkt me dat de enige optie zegmaar.
want van zon pijpje moet je best veel hijsen voor je stoned bent toch?
h
henkdevriesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb een vraagje over blowen,
Als ik een joint rook wordt ik erg lam, hasj rook ik nooit.
Nu was ik laatst bij een vriend en die rookte puur, met een kleine bong/waterpijp iets, daar werd ik veel actiever van en het was ook veel leuker.

Ik wil nu eigenlijk niet meer lam worden maar juist actief, hoe pak ik zo iets aan? een pijpje kopen? wordt je van hasj in een joint wel actief? mijn ouders weten niet dat ik blow en als ik blow is het met een man of 4 dus een hasjpijpje of bong of zo is niet echt een optie? Ik wil best pure joints draaien voortaan maar hoeveel gram gaat daar in? 0,7?


alvast bedankt!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vaporizen :)
En je hoef je joint natuurlijk niet helemaal vol te stoppen als je 'm puur draait :confused:
Je kan toch ook een kleine draaien?
En in een bong werkt ook goed om puur te roken, pijpje eigenlijk ook wel maar dat is wat irriterender voor je keel naar m'n gevoel
h
henkdevriesLid
01-01-2024, 00:00
#4
ja sorry dat bedoel ik, ik haal dat allemaal door elkaar :grin:
anyway, ik denk dat ik binnenkort gewoon een pure joint ga draaien, men zegt altijd dat dat zonde is omdat er veel verloren gaat is dat zo?
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#5
want van zon pijpje moet je best veel hijsen voor je stoned bent toch?

Stoned zijn is toch het gevoel van lam zijn? Dat wil je toch niet?
Je wilt HIGH zijn. Lekker met je hoofd in de wolken en vliegen maar.
Jeeeej.
I
IZ420Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Door nicotine word je stoned, dus als je het zonder tabak rookt zou je high moeten worden.
Maar het hangt er ook van af of je indica of sativa rookt. (http://www.wiet-zaden.nl/indica-of-sativa.htm)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."