Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumservaren gebruiker plots iedere keer misselijk van blowen

ervaren gebruiker plots iedere keer misselijk van blowen

7 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
s
spacebillyLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb het ook een tijdje gehad, toen ik minderde werd het al beter.

misschien ook een tip voor jou?
en net zoals zazuu zegt: minder tabak in de joint kan helpen

gr
c
cveLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik blow nu al een paar jaar, nooit problemen gehad, behalve in het begin in combinatie met alcohol, maar sinds een paar maanden nu kan ik niet meer blowen zonder misselijk te worden, ik geef niet over ofzo, maar dat maakt het niet minder irritant. Ik snap er niks van, he ligt niet aan mijn eten, drinken, slapen, gemoedstoestand, of wat dan ook, want het gebeurt ALTIJD! En nogmaals: ik heb jaren geblowt zonder er last van te hebben. Nu de vraag: iemand een idee hoe dit komt, en nog liever, of hoe ik er vanaf kom?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Misschien ben je te ervaren geworden.
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
probeer eens wat meer wiet in je joint te doen. Misschien dat je afknapt
op de tabak. En rustig roken.
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#5
misschien ff niet blowen ? Kotsen is meestal een hint dat je lichaam zegt wat doe je gast! :)
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
sjaak herremans zei:
misschien ff niet blowen ? Kotsen is meestal een hint dat je lichaam zegt wat doe je gast! :)
Klik om te vergroten...


Misschien opnieuw lezen? Hij moet niet kotsen..
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Blow je snel ..... neem er de tijd voor? Of voel je je de laatste tijd wat slechter in je vel?
c
cveLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bedankt voor de tips, ik zal inderdaad maar even gaan minderen, dat was ik sowieso al van plan vanwege de misselijkheid en andere redenen, en aangezien spacecake en wiet met de waterpijp wel goed gaat zal ik ook de tabak er maar even uitlaten, dat moet geen probleem zijn :) . Over het goed in mijn zel zitten heb ik ook al nagedacht, maar het rare is dat ik nu gelukkig ben dan in de periode dat het wel goed ging, maar in ieder geval bedankt, ik ga het proberen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."