#1
Voor de zekerheid kun je idd het beste eerst een blokje hashboter maken, en die door de chocola roeren. En "au bain marie" natuurlijk heh,om verbranding te voorkomen ![:wink:]()

acidboy zei:Nou je broer was toevallig ff filmpje doen hier gisteravond, ik had voor 5 euro amnesia gehaald, het was echt lachwekkend weinig, normaal gesproken zou ik er 1 blowtje van draaien. Maargoed, twee van gedraaid, en dat waren twee prima joints.
Het is wel wat duurder ja, maar ook sterker dus(met andere woorden, ik denk dat ik evenveel jointjes uit een tientje amnesia zou halen als uit een tientje white widow)
Nathaniel zei:Haze is, volgens mij door het langere rijpingsproces, wel een stukje duurder. White widow gaat in mijn omgeving voor 8 euro over de toonbank. Voor een lekkere haze (Amnesia) zit je al gauw op 12 euro per gram.
Rabbithole zei:Ik begrijp er niks van. De eerste keer dat ik spacecake maakte had ik er 2 gram skunk in gedaan, we waren met z'n tweeën en gingen heel hard. Ik had er nu 2 gram white widow in gedaan, wietboter veel langer laten pruttelen en weer laten stollen. Meer werk dan ik er normaal van maak, had gedacht dat het nu wel beter zou gaan. Maar op een licht stoned gevoel na hebben we er weinig van gevoeld. Daar ging weer 20 euro..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."