Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAfkeer van doorzichtige bladjes of wiet?

Afkeer van doorzichtige bladjes of wiet?

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
A
AionLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi,
Ik heb een paar weken geleden samen met een vriend een pure joint gedaan, deze was echter gerold met een doorzichtig bladje. Toen ben ik best hard gegaan en weet ik niet veel meer van wat daarna is gebeurd.
Hierna heb ik even niets meer gedaan omdat ik wat wou 'bekomen'.
Nu ben ik terug gewoon wiet met tabak aan't roken, maar dat smaakt me niet meer, ik moet bijna altijd kotsen en mijn maag draait helemaal, ik heb wel enkel nog maar met dezelfde doorzichtige bladjes geprobeerd.

Heb ik een afkeer van wiet of van deze doorzichtige bladjes, of verbeeld ik het me maar en moet ik even doorbijten?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je hebt 't over vloei denk ik?



Iets in die trant?

Ik ben er nog nooit misselijk of wat dan ook van geworden.

En misschien word je gewoon misselijk van wiet of van wiet met tabak.
Probeer weer eens een pure te draaien met normale lange vloei.
A
AionLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja, dat bedoel ik.
Maar ervoor had ik geen problemen met wiet + tabak.
En om nog eens puur te proberen denk ik niet dat een goed idee is, vorige keer ben ik lijkbleek geworden volgens anderen want zelf weet ik er niet veel meer van. En ik moest ook bijna overgeven, al een geluk dat ik wat kon slapen zodat mijn maag wat kon kalmeren.
Dus om zoiets terug mee te maken..
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Aion zei:
Ja, dat bedoel ik.
Maar ervoor had ik geen problemen met wiet + tabak.
En om nog eens puur te proberen denk ik niet dat een goed idee is, vorige keer ben ik lijkbleek geworden volgens anderen want zelf weet ik er niet veel meer van. En ik moest ook bijna overgeven, al een geluk dat ik wat kon slapen zodat mijn maag wat kon kalmeren.
Dus om zoiets terug mee te maken..
Klik om te vergroten...

Dit zijn gewoon tekenen van teveel roken, rook die pure gewoon op het gemakje, laat hem paar keer uit gaan of geef hem door.

Als je op de helft bent en geen zin meer hebt, leg hem dan gewoon weg, hij hoeft niet op.
S
SmokeMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Misschien ligt het aan de smaak van die vloeitjes, zit een zoete smaak aan, soms vind ik ze zelf ook ranzig
Maar als je ook problemen hebt zonder deze vloei ligt het gewoon aan je zelf
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kan wel aan uw bladjes liggen. Ik vond ze persoonlijk ook echt vuil smaken maar ik heb al genoeg pure joints gerookt zodus...
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#7
vond ze wel leuk voor 1 keer me hasj lekker zien smelten maar rook liever met gwwn normaal blau vloeitje

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."