#1
Hoi,
Ik heb een paar weken geleden samen met een vriend een pure joint gedaan, deze was echter gerold met een doorzichtig bladje. Toen ben ik best hard gegaan en weet ik niet veel meer van wat daarna is gebeurd.
Hierna heb ik even niets meer gedaan omdat ik wat wou 'bekomen'.
Nu ben ik terug gewoon wiet met tabak aan't roken, maar dat smaakt me niet meer, ik moet bijna altijd kotsen en mijn maag draait helemaal, ik heb wel enkel nog maar met dezelfde doorzichtige bladjes geprobeerd.
Heb ik een afkeer van wiet of van deze doorzichtige bladjes, of verbeeld ik het me maar en moet ik even doorbijten?
Ik heb een paar weken geleden samen met een vriend een pure joint gedaan, deze was echter gerold met een doorzichtig bladje. Toen ben ik best hard gegaan en weet ik niet veel meer van wat daarna is gebeurd.
Hierna heb ik even niets meer gedaan omdat ik wat wou 'bekomen'.
Nu ben ik terug gewoon wiet met tabak aan't roken, maar dat smaakt me niet meer, ik moet bijna altijd kotsen en mijn maag draait helemaal, ik heb wel enkel nog maar met dezelfde doorzichtige bladjes geprobeerd.
Heb ik een afkeer van wiet of van deze doorzichtige bladjes, of verbeeld ik het me maar en moet ik even doorbijten?