Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmaagklachten

maagklachten

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
SmokeMeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eten van te voren, goed eten

Roken (en wiet nog meer) versnelt oa de stofwisseling, als je niks gegeten hebt word je dus misselijk
d
dnb-massiveLid
01-01-2024, 00:00
#2
hallo,

Een vriend van mij heeft altijd ongelooflijk last van zijn maag tijdens het blowen, eens de joint op is stoppen deze klachten. het is een soort van kotsreflex. Het wordt erger naarmate hij al een paar pilsjes op heeft voor het blowen.

zijn er hier nog mensen die hier last van hebben en/of tips hebben?

die vriend rookt ook en daar heeft hij dan geen last van dus het moet wel van de wiet komen

grz
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Misschien hijst hij niet helemaal lekker, datie de rook half inslikt?

Heeftie altijd voor het blowen wel un biertje op? Hierdoor kan het ook nog wel komen, gewoon iets van alcohol.

Heeftie het bij bijv. een bong of waterpijp ook? Ik rook zelf ook, maar als er ( veel) tabak bij me joint zit word ik er ook misselijk van. Bij sigaret ook niets geen last.
d
dnb-massiveLid
01-01-2024, 00:00
#4
hij heeft niet altijd een biertje op voor het blowen

en tabak , daar doe ik niet aan mee :stoned:
s
spacebillyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dus je rookt puur.

is het niet gewoon zo dat hij een stekend/ drukkend gevoel krijgt in zijn longen en dat verward met zijn maag? misselijk zijn hoort erbij.

Als ik flink zit te hijssen aan een pure joint voel ik dat echt wel, pijn in mn longen en een misselijk gevoel wat zo weer weg is.

gr!
d
dnb-massiveLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het zijn vooral de eerste trekjes , daarna is het vrijwel volledig gedaan

eventjes doorbijten dan maar :stoned:
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#7
spacebilly zei:
misselijk zijn hoort erbij.
Klik om te vergroten...
nou, hier ben ik het niet mee eens. Word er nooit misselijk van (behalve als ik al veel heb gezopen), zelfde geld voor iedereen uit mn omgeving. Wiet helpt bij mij juist tegen misselijkheid!
Misselijk? Jointje erbij en tis over.
Maarja voor niet iedereen werkt dat zo natuurlijk.
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het is natuurlijk ook niet echt slim om wiet te gebruiken nadat je alcohol hebt gedronken. Dan word de kans groter dat je je niet lekker gaat voelen :kots:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."