#1
ik blow regelmatig met verschillende soorten medicatie, nooit ergens last van
is dat volledig waar?SmokeMe zei:Zelfs blowen met medicatie is geen geen probleem
Als je al zolang gestopt bent al helemaal niet
bosvos zei:is dat volledig waar?SmokeMe zei:Zelfs blowen met medicatie is geen geen probleem
Als je al zolang gestopt bent al helemaal niet
onlangs een jointje gedeeld met een maat, die werd een beetje onwel en zei dat het misschien door de pillen kwam die hij moest nemen.
Of lag het gewoon aan het feit dat hij misschien gewoon teveel geblowt had op die moment?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."