Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlowen en medicatie.

Blowen en medicatie.

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
K
KarstenLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik blow regelmatig met verschillende soorten medicatie, nooit ergens last van
A
ArizonaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Citalopram is na 5 -6 dagen uit je lichaam verdwenen, dat mag het probleem niet zijn.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je kunt best blowen
S
SmokeMeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zelfs blowen met medicatie is geen geen probleem

Als je al zolang gestopt bent al helemaal niet
L
LostSoulLid
01-01-2024, 00:00
#5
Beste mensen,
Ik had afgesproken met een vriend om vandaag te gaan blowen rond 5 uur, ik zei dat het me een goed idee leek. Maar nu bedenk ik me opeens dat ik citalopram kreeg. Eerst 10mg en later 20 omdat ik er niet veel van merkte bij 10mg. Ik ben nu inmiddels wel gestopt met de medicatie (1-2maanden zo iets). Is het handig om dan te gaan blowen of zal ik nog even wachten? Ik kan natuurlijk ook rustig aan kleine trekje nemen. Wat denken jullie?
Bedankt voor juliie tijd :)
Groetjes LostSoul
b
bosvosLid
01-01-2024, 00:00
#6
SmokeMe zei:
Zelfs blowen met medicatie is geen geen probleem

Als je al zolang gestopt bent al helemaal niet
Klik om te vergroten...
is dat volledig waar?

onlangs een jointje gedeeld met een maat, die werd een beetje onwel en zei dat het misschien door de pillen kwam die hij moest nemen.

Of lag het gewoon aan het feit dat hij misschien gewoon teveel geblowt had op die moment?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik denk dat het geen kwaad kan.
L
LostSoulLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oké bedankt :). Ik vroeg het voor de zekerheid omdat, het een of ander stofje aanmaakt in je hersenen, en ik wist niet hoelang dat er zou blijven zitten. In ieder geval bedankt :).
S
SmokeMeLid
01-01-2024, 00:00
#9
bosvos zei:
SmokeMe zei:
Zelfs blowen met medicatie is geen geen probleem

Als je al zolang gestopt bent al helemaal niet
Klik om te vergroten...
is dat volledig waar?

onlangs een jointje gedeeld met een maat, die werd een beetje onwel en zei dat het misschien door de pillen kwam die hij moest nemen.

Of lag het gewoon aan het feit dat hij misschien gewoon teveel geblowt had op die moment?
Klik om te vergroten...

Teveel geblowd, te weinig gegeten, teveel nicotine, warmte

Er zijn zoveel redenen voor te bedenken, je kan je misschien minder chill voelen icm medicijnen, maar gevaarlijk zal het nooit zijn

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."