wie heeft er ook nog wiet en hoeveel
want ik heb er VEEL
veel te veel voor sommigen
ochja
vertel maar
#2
Wat moet dat toch een fijn gevoel geven. Dat je een overschot hebt van je middelen. Zo goed dat je het wil delen met ons. Wauw.
Maar als je te veel hebt geef je het toch gewoon weg? Of je brengt het naar de coffeeshop. Of is het dan weer niet zo'n denderende voorraad dat je het niet naar de coffeeshop brengt. Dan valt het eigenlijk wel mee met VEEL.
Slaap lekker dan.
#3
Geen nuttig topic ... closed en rook ze
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.