#1
Ik was dus gister bij een maat van mij en hy heeft ADHD en hy evrtelde mij dat hy heel zn leven aan een kut pil zat genaamd Concerta... en hy zei tegen me van moet je maar proberen word je kei rustig van dan weet je hoe ik me heel me leven voel... dus ik zei zo van ja hy zo wat wil je lange normale effect of snelle krachtigere effect ik zei snel en krachtig... hy zei van ja dan meot je erop kauwen en dan water drinken dus k deed dat even later gingen we naar de AH we haalde wat chips en gingen ergens dat op eten en hy haalt een jointje te voorschijn hasj en hy zei zullen we die roken dus we rookte gezellig we hadde iets meer dan de helft gerookt en toen klapte hy aan en ik was helemaal van de kaart ik voelde me perfect ik hield van alles ik zweefde gewoon we gingen toen anar zn huis ik ging op zn bank zette en hy had van die phillips sfeerlampjes en hy deed muziek aan van enya enzo en het voelde alsof ik echt vrij was, maar ik voelde me hart na een tijde gwn echt kloppen ik probeerde het te negeren (het was eerste x dat ik zo high was als dit) en ik voelde aan me hart en ik ging Tellen en me hart sloeg 133 keer per minuut en ik voelde alle aderen in me lichaam bonken achter in me nek en me arm en me benen in me buik ik voelde me aders gewoon pompen en ja ik streste helemaal ik dacht wtf krijg ik nou een hart aanval ofzo want we waren om half 5 begonne met roke en om 7 uur was me hart nogsteeds zo snel aant bonken om 8 uur ook en rond half 9 a 10 uur ging het lang zamerhand omlaag rond 1 a 2 uur snachts was me hart 90 p minuut, ik ging om 4 uur want ik was echt klaar wakker en om 9 uur stond ik op en het voelde als of me hart kei snel klopte maar als ik me hand op me borst leg voel ik gewoon dat ie op normale snelheid gaat maar ik voel heletijd in me buik iets waardoor het lijkt dat me hart kei snel gaat... en ik voel me nu dus echt raarik heb geen zin om vel te bewegen en me hart voelt heel gevoelig aan en ik ben echt bang... lijk alsof er iets ergs met me hart is gebeurt..
