Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet en angstaanvallen

Wiet en angstaanvallen

22 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
d
diamondrayLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik was dus gister bij een maat van mij en hy heeft ADHD en hy evrtelde mij dat hy heel zn leven aan een kut pil zat genaamd Concerta... en hy zei tegen me van moet je maar proberen word je kei rustig van dan weet je hoe ik me heel me leven voel... dus ik zei zo van ja hy zo wat wil je lange normale effect of snelle krachtigere effect ik zei snel en krachtig... hy zei van ja dan meot je erop kauwen en dan water drinken dus k deed dat even later gingen we naar de AH we haalde wat chips en gingen ergens dat op eten en hy haalt een jointje te voorschijn hasj en hy zei zullen we die roken dus we rookte gezellig we hadde iets meer dan de helft gerookt en toen klapte hy aan en ik was helemaal van de kaart ik voelde me perfect ik hield van alles ik zweefde gewoon we gingen toen anar zn huis ik ging op zn bank zette en hy had van die phillips sfeerlampjes en hy deed muziek aan van enya enzo en het voelde alsof ik echt vrij was, maar ik voelde me hart na een tijde gwn echt kloppen ik probeerde het te negeren (het was eerste x dat ik zo high was als dit) en ik voelde aan me hart en ik ging Tellen en me hart sloeg 133 keer per minuut en ik voelde alle aderen in me lichaam bonken achter in me nek en me arm en me benen in me buik ik voelde me aders gewoon pompen en ja ik streste helemaal ik dacht wtf krijg ik nou een hart aanval ofzo want we waren om half 5 begonne met roke en om 7 uur was me hart nogsteeds zo snel aant bonken om 8 uur ook en rond half 9 a 10 uur ging het lang zamerhand omlaag rond 1 a 2 uur snachts was me hart 90 p minuut, ik ging om 4 uur want ik was echt klaar wakker en om 9 uur stond ik op en het voelde als of me hart kei snel klopte maar als ik me hand op me borst leg voel ik gewoon dat ie op normale snelheid gaat maar ik voel heletijd in me buik iets waardoor het lijkt dat me hart kei snel gaat... en ik voel me nu dus echt raarik heb geen zin om vel te bewegen en me hart voelt heel gevoelig aan en ik ben echt bang... lijk alsof er iets ergs met me hart is gebeurt..
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
@diamond ray:

Ben blij dat je hier post op het forum!

Maar wil je de volgende keer wanneer je nog gaat posten een beetje aan interpunctie denken?
Het is allemaal een beetje chaotisch lezen vind ik.
Ben nou ook geen mierenneuker, maar dit is toch wel een beetje te onoverzichtelijk. :wink:

Hopelijk hou je er voortaan een beetje rekening mee?

Ik bedoel hier niets kwaad mee hoor, en laat dit je vooral niet tegenhouden om nog verder te posten hier.

Hou er alleen een beetje rekening mee...

groetjes :wave:
F
FelineLid
01-01-2024, 00:00
#3
davie zei:
Een paar negatieve overtuigingen die ik las zijn;
- dat ik nog NOOIT alleen geblowd had. Dom initiatief van me dus...
- Toen besefte ik hoe vreemd het eigenlijk was, dat schaterlachen terwijl ik daar zielig in mijn eentje zat.
- Sindsdien ben ik bang geworden om te blowen.
- Ik was altijd megabang en zenuwachtig op voorhand maar meestal kwam het wel goed.

Hier zit je probleem in denk ik. Ook kan er iets in het verleden zijn gebeurt dat je zo heeft veranderd. Je schrijft nogal respectloos over jezelf. Je noemt jezelf dom, zielig, megabang en zenuwachtig. Drugs brengt je in een andere wereld van gedachtes. Met zo'n negatieve zelfovertuiging sweef je in angstgevoelens, die door drugs worden opgewekt en versterkt.

Je moet je overtuiging veranderen en dan pas zullen je angstgevoelens verdwijnen.
Klik om te vergroten...

Ergens zit er wel een kern van waarheid in, maar:
Hij noemt zichzelf helemaal niet DOM, hij vond dat initiatief gewoon dom, het idee om alleen te gaan blowen, en ergens is dat ook niet echt slim!
Zielig in zijn eentje, dat gebruikt hij gewoon om aan te geven wat voor een gevoel hij toen kreeg. Hij associeert drugs gebruiken gewoon met feestjes en met vrienden chillen, daarom vond hij het 'zielig' om in zijn eentje te doen. Neem het niet zo exact letterlijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."