Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMarihuana en spierontwikkeling

Marihuana en spierontwikkeling

21 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#1
bertdenw zei:
voeding het belangrijkste, en in mijn ogen gaan cannabis en disipline niet te samen.
bij mij lukt het niet om,om de 2-3 uur deftige maaltijden te eten indien ik geblowd heb, meestal omdat ik koekjes en andere zooi er tussendoor eet.
Klik om te vergroten...

Jij hebt het dan ook over een wat serieuzere training..
Als je gewoon gezond wilt doen en wat aan je conditie en spieren/vet wil werken is om de 2-3 uur een aangepaste maaltijd niet nodig.

Daarnaast kun je, mocht je wel een strak schema aan willen houden, je eigen dieet houden en toch blowen tussendoor. Dus dan kiezen voor je pasta of shake ipv. koekjes.

Smoken zei:
Ik wel gemerkt dat het trainen toch veel invloed op je heeft, veel meer dan het blowen.
Ik ben namelijk alleen maar afgevallen, ondanks vreetkicks en heb er al veel spiermassa bij :grin:
Terwijl ik ook echt ziek veel blow xD
Klik om te vergroten...

Volgens mij, en dat is niet bewezen, val je van blowen sowieso af.
Je eet weliswaar meer, maar verbrand ook (onbewust) heel wat meer tijdens het stonen.
Als ik zo om me heen kijk (vriendengroep met blowers, coffeeshop bezoekers, etc.) valt het me ook op dat er vrijwel geen blowers zijn die overgewicht hebben.
Aan te weinig slaap zal het bij de meeste niet liggen...
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#2
PepTalk zei:
bertdenw zei:
voeding het belangrijkste, en in mijn ogen gaan cannabis en disipline niet te samen.
bij mij lukt het niet om,om de 2-3 uur deftige maaltijden te eten indien ik geblowd heb, meestal omdat ik koekjes en andere zooi er tussendoor eet.
Klik om te vergroten...

Jij hebt het dan ook over een wat serieuzere training..
Als je gewoon gezond wilt doen en wat aan je conditie en spieren/vet wil werken is om de 2-3 uur een aangepaste maaltijd niet nodig.

Daarnaast kun je, mocht je wel een strak schema aan willen houden, je eigen dieet houden en toch blowen tussendoor. Dus dan kiezen voor je pasta of shake ipv. koekjes.

Smoken zei:
Ik wel gemerkt dat het trainen toch veel invloed op je heeft, veel meer dan het blowen.
Ik ben namelijk alleen maar afgevallen, ondanks vreetkicks en heb er al veel spiermassa bij :grin:
Terwijl ik ook echt ziek veel blow xD
Klik om te vergroten...

Volgens mij, en dat is niet bewezen, val je van blowen sowieso af.
Je eet weliswaar meer, maar verbrand ook (onbewust) heel wat meer tijdens het stonen.
Als ik zo om me heen kijk (vriendengroep met blowers, coffeeshop bezoekers, etc.) valt het me ook op dat er vrijwel geen blowers zijn die overgewicht hebben.
Aan te weinig slaap zal het bij de meeste niet liggen...
Klik om te vergroten...

Ja volgens mij is dat inderdaad zo.
Volgens mij is die vreetkick ook niet voor niks, omdat het in je hoofd allemaal zo hard gaat als je stoned bent, heb je inderdaad die suikers ook nodig.
Als je dan niet eet, val je af, volgens mij.
Dus toegeven aan een vreetkick is volgens mij wel, als je het natuurlijk niet overdrijft.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."