#1
bertdenw zei:voeding het belangrijkste, en in mijn ogen gaan cannabis en disipline niet te samen.
bij mij lukt het niet om,om de 2-3 uur deftige maaltijden te eten indien ik geblowd heb, meestal omdat ik koekjes en andere zooi er tussendoor eet.
Jij hebt het dan ook over een wat serieuzere training..
Als je gewoon gezond wilt doen en wat aan je conditie en spieren/vet wil werken is om de 2-3 uur een aangepaste maaltijd niet nodig.
Daarnaast kun je, mocht je wel een strak schema aan willen houden, je eigen dieet houden en toch blowen tussendoor. Dus dan kiezen voor je pasta of shake ipv. koekjes.
Smoken zei:Ik wel gemerkt dat het trainen toch veel invloed op je heeft, veel meer dan het blowen.
Ik ben namelijk alleen maar afgevallen, ondanks vreetkicks en heb er al veel spiermassa bij
Terwijl ik ook echt ziek veel blow xD
Volgens mij, en dat is niet bewezen, val je van blowen sowieso af.
Je eet weliswaar meer, maar verbrand ook (onbewust) heel wat meer tijdens het stonen.
Als ik zo om me heen kijk (vriendengroep met blowers, coffeeshop bezoekers, etc.) valt het me ook op dat er vrijwel geen blowers zijn die overgewicht hebben.
Aan te weinig slaap zal het bij de meeste niet liggen...