Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet, geen vloei. Wel boter... Het nieuwe bommetje?

Wiet, geen vloei. Wel boter... Het nieuwe bommetje?

23 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Snap nog steeds niet waarom je tegen mijn advies in (geloof me, heb al veel en vaak geƫxperimenteerd met orale wiet consumptie) nog steeds dat waxine licht dingetje gebruikt.

Affijn, als het voor jou werkt en je bent bereid iets niet zo lekkers te drinken voor het effect dan is het goed he!

Kwart grammetje haze, lekker :)
S
StroopwafelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Huppakee, hij werkt. Me nieuwe geniale idee (allang bekend natuurlijk, maar ik moest er nog achterkomen)

- wiet en boter laten smelten in fonduepannetje, waxinelichtje eronder
- roeren roeren roeren en roeren
- vantevoren melk opwarmen in de magnetron, 3 minuten, lekker goed heet late worden
- mixen
- roeren

Als het goed is zie je nu de boter niet maar alleen piepkleine korreltjes wiet drijven

- overgieten in n zeef
- drinken. (pas op! Tis goor, maar echt ziek goor!)

Na 30 minuten al redelijk spacend, met kwart gram haze.
is ongeveer 45 minute voorbij en hij is al aangekomen zo te merke er
S
StroopwafelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nou, ik wil best wat professioneler te werk gaan, het punt is alleen dat ik het sneaky moet doen, en dat ik van ouders absoluut NIET deze rare fratsen mag uithalen.

En inderdaad, het is ontzettend smerig. Maar het werkt. De bereidingstijd is ook erg laag, wat je met een cake niet hebt. Dit soort dingen ga ik niet maken met een hele groep. Dan is spacecake, of spacepannekoeken of iets dergelijks geschikter denk ik.

wat ik eigenlijk een keer meot doen is bij iemand thuis, zonder ouders of wat dan ook, ongeveer 5 gram wiet in boter verwerken, in de koelkast leggen zodat het een blok wordt, en dan af en toe gewoon een paar boterhammen mee smeren. Vooraadje inslaan zegmaar.
S
StroopwafelLid
01-01-2024, 00:00
#4
5 minuten geleden kopje melk weggewerkt gemaakt op de au-bain-marie manier, omdat me moeder weg was tot zeker half 1 vanavond. Ben benieuwd. Dit is het laatste wat ik probeer, een snelle, voor mij toegangelijke manier om wietboter te maken. (moeder is zeker 1 keer per week n avond weg) Mocht dit slagen, maak ik volgende keer wat meer, en bewaar het in mijn 'mini-koelkastje' van de blokker. Geweldig ding :P en handig

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."