Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEnergie

Energie

5 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo mede smokers,

Ik heb een vraagje i.v.m het lam zijn na een jointje.
Ik zoek dus eigenlijk een manier om toch een beetje energie te krijgen als ik gesmoked heb,
Het niets doen en aanschouwen is ook amusant, alleen zou ik toch eens iets willen ondernemen :grin:

Als iemand tips heeft of een methode waardoor ik een beetje meer energie krijg,
Altijd welkom.

Alvast bedankt! :)
S
SteenSLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gebruik een goede verdamper, of een puurpijp/waterpijp waar je alleen wiet (of hash) in doet.
Als je je van tevoren al moe voelt (voor dat je gaat blowen) is het misschien beter om het te doen wanneer je niet moe bent :P

En probeer sativas, misschien zuigt dat was minder energie uit je. Oja en het laatste wat ik altijd doe is veel water drinken :)

EDIT: Je kan energiedrank of koffie gaan drinken, maar ik ben bang dat je dan na een korte tijd al weer moe word :P
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ga helemaal mee in het antwoord van Steen.

Je kunt cafeïne gaan innemen tegen de vermoeidheid, maar dan krijg je die klap even later toch wel. Ook kan combinatie gebruik bij onervaren gebruikers van cafeïne erg snel zorgen voor hartkloppingen en paranoïde.

Probeer in plaats van stoned high te worden door: Gebruik van tabak te weren.
Dus pure joints, puurpijpjes, bong, waterpijp etc.
Zoals Steen al zegt kan het helpen om hasj of haze te roken, hoewel ik van laatst genoemde inderdaad erg high in m'n kop word, vind ik na een goede amnees iets ondernemen meestal geen goed idee.

Wat wellicht ook een goede tip kan zijn is orale inname van wiet en/of hasj.
Spacecake, hasj chocomelk, happy pizza, enz.
Hierdoor word je ook erg high en rook je ook geen tabak.

Wat ook nog kan bijdragen aan het lam zijn is simpelweg de dosis.
Rook eens wat minder, zodat je niet als een doorgerookte paling op de bank hangt maar lekker lacherig buiten in het park loopt.

Nog een tip: Al beginnen met de activiteit die je wilt ondernemen voor je gaat blowen.
Dus stel je wilt in plaats van op de bank hangen graag wandelen of bijv. gamen: Begin hier dan aan terwijl je je jointje rookt (of andere inname manier).
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
PepTalk zei:
Nog een tip: Al beginnen met de activiteit die je wilt ondernemen voor je gaat blowen.
Dus stel je wilt in plaats van op de bank hangen graag wandelen of bijv. gamen: Begin hier dan aan terwijl je je jointje rookt (of andere inname manier).
Klik om te vergroten...

Daar heb je'n punt.
Als ik blow voor een wandeling komt het er haast niet meer van, als ik blow tijdens een wandeling is het heerlijk om verder te wandelen en krijg ik ook dat zware slome gevoel niet echt.

grts!
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Set en setting eh :wink:
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb gisteren een bong gerookt (dus puur) en ik moet zeggen dat het effect beter was dan ik verwacht had, ik was nietmeer lam en ik had ook wel zin om iets te ondernemen.

Dalijk ga ik een wandeling maken en ga ik de joint pas onder het wandelen opsteken.
Ik denk inderdaad ook dat mijn dosering misschien iets te hoog was,
Het stukje van de doorgerookte paling op de bank was dus ook zeer herkenbaar :stoned:

Bedankt voor de bruikbare tips, nu ga ik mij een bruikbaar tipje maken :grin:

Keep on flying :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."