Azarius stuurt met Nederlandse post, dus zou het mogelijk moeten zijn ergens op te halen hoor.
Even met hun contact opnemen alvorens te bestellen had handig geweest.
Een volcano hoeft ook niet percé alles te zijn, zitten ook goedkope kut modellen tussen.
Het is elektrisch, maar geen temperatuursregeling, helemaal niets.
Ik verwacht dus dat dit ding hetzelfde resultaat geeft als een willekeurige andere vap die je met een aansteker moet aansteken.
De batterij zorgt gewoon voor een hittebron die de wiet opwarmt. Er staat ook duidelijk op de site dat het even wennen is en dat de batterij nooit te lang aangedrukt moet worden ivm. verbranden van de wiet.
Kortom, alle dingen die ook vermeld worden bij een vapobowl, eaglebill of die opzetstukjes voor je bong.
Ik zou me geld er niet aan uitgeven, en er desnoods zelf een maken.
Je geeft evenveel geld uit als een degelijke vaporizer, maar je hebt nog maar een klein kut apparaatje wat half werkt.
Ik bedoel, met een aansteker een glasplaat verwarmen waar een hoopje gekruimelde wiet op ligt onder een glas werkt ook super goed, net zo goed als een ´echte´ vaporizer. Maar behalve effectiviteit vind ik comfort ERG belangrijk bij vappen, iets wat bij die kleine handheld apparaatjes gewoon nooit gaat lukken.
In iedergeval, ik hoop dat je er veel plezier aan gaat beleven!
En als het je bevalt, weet ik zeker dat je zo de overstap maakt op een ´echte´.
