Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsongelovelijk lekker geblowd uit mijn opas pijp.

ongelovelijk lekker geblowd uit mijn opas pijp.

2 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
H
HeidenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik rook voornamelijk mijn grootvaders pijp met lekkere pure tabak(een kennis van me heeft zelf tabak staan). Maar vandaag kocht ik mijzelf 2 pakjes goede pijptabak. Een joint met tabak kennen we allemaal wel. Dit geeft mij een diepe lichamelijke stone vooral met Afgaan. Wat mij hinderd aan joints is de tabaksmaak en de rare kick die de shag mij geeft als pijproker.
Dus vandaag lekker Dansk club: Black luxury gekocht en Mc Baren vanilla cream. Een lekker mengseltje van vooral Afgaan met een restje Haze kristallen uit mijn grindertje erdoor.
Ik had er 0,6 gram in ongeveer. Aangestoken en lekker roken. Het eerste wat mij opviel met de black luxury was de zachte zoete smaak en de ongelovelijk zachte rook... alsof je gewoon warme lucht ademt. Toen kwam de aardse hasjsmaak door. het was een smaaksensatie en lichte rook om van te genieten.

De stone was verassend... letterlijk, ik was halverwege mijn pijp toen het toesloeg. eerst een diepe buzz van de pijptabak... black luxury is op zichzelf al bijna dope. toen kwam de hasj als een getijde op en neer. als golven over me heen rollen, bijna psychedelish. ik ga normaal keihard maar dit was elegant en toch keihard... Als het zwaardspel van een meester samoerai. Helaas ging het effect binnen 2-3 uur voledig weg zoals bij mij helaas vaak het geval is.

Toen de vanille met hetzelfde mengsel in de zelfde dosis.
Rookte iets minder fijn op de keel maar had een volle zoete smaak die de hasj verdrong tot een klein detail.
deze was minder elegant maar was net een achtbaan. Ik ging het bijna een bad trip noemen zoals ik die rollercoasters normaal noem maar dit keer realiseerde ik me dat het leuk was als een echte achtbaan. Alles kwam op me af en mijn ogen schoten links en rechts door de kamer maar het was heel opwindend.

Soms verbaas ik me over hoeveel verschil er in stoned kan zitten. high word ik zelf nooit helaas
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat je allemaal beschrijft klinkt voor mij als een dikke OD op tabak.
Soms wanneer ik met alleen hasj draai (en ter compensatie van de wiet dus wat meer tabak dan normaal) voel ik me precies zo als jij omschrijft. Een erg negatieve tabaksbuzz.

Ik word enkel high wanneer ik puur rook en er geen nicotine aanwezig is in m'n lichaam (dus niet als ik net daarvoor of daarna gerookt heb).

Verschil in stoned zijn is er natuurlijk! Vind dit nog ''erger'' dan bij bijv. een tripje of wat MDMA.
Hoewel de ervaring daarbij altijd heel verschillend is, vind ik de effecten vaak wel precies hetzelfde voelen. Bij blowen ervaar ik elke keer ook heel anders. Hierop zijn dan ook wel een heel aantal factoren op van toepassing: Wel/geen tabak, zo ja hoeveel en welke; welke wiet/hasj en hoeveel; De set en setting, ook erg belangrijk en tot slot de manier van inname.

Als je goed high wilt worden zou ik geen hasj pakken en een goede kop wiet in een pijp gooien.
Liefste waar nog nooit tabak doorheen gegaan is, en dan puur oproken.
Vooral met een bong word ik altijd lekker in die highe space geschoten, zelfs met een pure joint blijf ik soms wat hangerig, slap en moe. Wanneer die enorme hit van een bong inslaat kan ik ineens gaan gedragen alsof ik net een dikke lijn speed heb gesnoven en er MDMA begint in te slaan. Gek en druk gedrag dus, vooral als ik met andere ben.
Alleen voelt het high zijn altijd heel erg psychedelisch, kan mezelf ook gelukkig prijzen dat ik kan trippen op wiet, mits ik dat wil.
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#3
beetje offtopic, maar heb je doelbewust de topictitel een leuk dubbelzinnig karakter gegeven? :P (sorry, het zal wel aan mij liggen, maar ik moest even gniffelen)

Ontopic: Wordt je ook niet high door een lichte hasj (maroc ofzo) puur te roken? Van wiet wordt ik persoonlijk bijna nooit high, meestal stoned. Moet zeggen dat ik al een tijd niet meer (met regelmaat) blow, maar ik was altijd wel fan van hasj sowieso, maar dan het liefste niet te sterke, met een lekker smaakje en dan puur of met waterpijp roken. Zo werd ik lekker high.

Moet er misschien wel aan toevoegen dat ik geen tabak rook (behalve in een joint) dus dat nicotine verhaal had bij mij niet echt invloed.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."