#1
Ik rook voornamelijk mijn grootvaders pijp met lekkere pure tabak(een kennis van me heeft zelf tabak staan). Maar vandaag kocht ik mijzelf 2 pakjes goede pijptabak. Een joint met tabak kennen we allemaal wel. Dit geeft mij een diepe lichamelijke stone vooral met Afgaan. Wat mij hinderd aan joints is de tabaksmaak en de rare kick die de shag mij geeft als pijproker.
Dus vandaag lekker Dansk club: Black luxury gekocht en Mc Baren vanilla cream. Een lekker mengseltje van vooral Afgaan met een restje Haze kristallen uit mijn grindertje erdoor.
Ik had er 0,6 gram in ongeveer. Aangestoken en lekker roken. Het eerste wat mij opviel met de black luxury was de zachte zoete smaak en de ongelovelijk zachte rook... alsof je gewoon warme lucht ademt. Toen kwam de aardse hasjsmaak door. het was een smaaksensatie en lichte rook om van te genieten.
De stone was verassend... letterlijk, ik was halverwege mijn pijp toen het toesloeg. eerst een diepe buzz van de pijptabak... black luxury is op zichzelf al bijna dope. toen kwam de hasj als een getijde op en neer. als golven over me heen rollen, bijna psychedelish. ik ga normaal keihard maar dit was elegant en toch keihard... Als het zwaardspel van een meester samoerai. Helaas ging het effect binnen 2-3 uur voledig weg zoals bij mij helaas vaak het geval is.
Toen de vanille met hetzelfde mengsel in de zelfde dosis.
Rookte iets minder fijn op de keel maar had een volle zoete smaak die de hasj verdrong tot een klein detail.
deze was minder elegant maar was net een achtbaan. Ik ging het bijna een bad trip noemen zoals ik die rollercoasters normaal noem maar dit keer realiseerde ik me dat het leuk was als een echte achtbaan. Alles kwam op me af en mijn ogen schoten links en rechts door de kamer maar het was heel opwindend.
Soms verbaas ik me over hoeveel verschil er in stoned kan zitten. high word ik zelf nooit helaas
Dus vandaag lekker Dansk club: Black luxury gekocht en Mc Baren vanilla cream. Een lekker mengseltje van vooral Afgaan met een restje Haze kristallen uit mijn grindertje erdoor.
Ik had er 0,6 gram in ongeveer. Aangestoken en lekker roken. Het eerste wat mij opviel met de black luxury was de zachte zoete smaak en de ongelovelijk zachte rook... alsof je gewoon warme lucht ademt. Toen kwam de aardse hasjsmaak door. het was een smaaksensatie en lichte rook om van te genieten.
De stone was verassend... letterlijk, ik was halverwege mijn pijp toen het toesloeg. eerst een diepe buzz van de pijptabak... black luxury is op zichzelf al bijna dope. toen kwam de hasj als een getijde op en neer. als golven over me heen rollen, bijna psychedelish. ik ga normaal keihard maar dit was elegant en toch keihard... Als het zwaardspel van een meester samoerai. Helaas ging het effect binnen 2-3 uur voledig weg zoals bij mij helaas vaak het geval is.
Toen de vanille met hetzelfde mengsel in de zelfde dosis.
Rookte iets minder fijn op de keel maar had een volle zoete smaak die de hasj verdrong tot een klein detail.
deze was minder elegant maar was net een achtbaan. Ik ging het bijna een bad trip noemen zoals ik die rollercoasters normaal noem maar dit keer realiseerde ik me dat het leuk was als een echte achtbaan. Alles kwam op me af en mijn ogen schoten links en rechts door de kamer maar het was heel opwindend.
Soms verbaas ik me over hoeveel verschil er in stoned kan zitten. high word ik zelf nooit helaas