Herbalisme zei:
Spacecake, brownies?
Vaporizer?
Waterpijp ( Heb wel gehoord dat dit echt niet goed gaat )
Greets Herbalisme
Hij heeft al geprobeerd om wiet oraal te nemen, maar werd hier enkel high van en vond niet de gezochte stonedheid.
Vaporizer word je ook high van, dus lijkt me ook geen optie.
Waarom zou een waterpijp niet goed gaan dan? Werkt perfect (wel beter met hasj dan met wiet) maar dan ben je ook gewoon echt aan het roken.
psychonautje020 zei:
heb gexpirimenteert met wiet thee en hasj melk zelfs met zeer hoge concentraties maar word er niet stoned van maar high, voel me wel op me gemak maar ga dan toch een jointje draaien om stoned te worden. evenals de bereidings tijd en langzame werking is dit toch niet ideaal.
heb verder geen ervaring met een vaporizer en ben erg benieuwd of je hier wel stoned van word en niet alleen maar high.
me volgende poging gaat hasj olie worden hopelijk word dat wat
![:)]()
als iemand nog goede ideen of tips heeft zou ze graag horen!!!!!
Zoals ik al zei word je met een vaporizer ook voornamelijk high.
Stoned word je vooral door de combinatie met nicotine.. Wil je die dus ontzien dan word dat echte gare bankhangerige stoned worden lastig. Hoewel nicotine ook oraal te doseren valt, is dat wel wat lastiger en gevaarlijker.
Hoe wil je de hasjolie gaan nemen dan? Druppel je het op een sigaret word je stoned maar ben je weer aan het roken, neem je het oraal dan word je high.
Is het geen idee eens naar een dokter te gaan met je problemen?
Misschien ligt de oorzaak wel ergens anders. Hoewel roken en blowen nooit goed zijn voor je ademhalingsorgaan kan het zo zijn dat de oorzaak helemaal niet daar ligt, maar bijv. in je beroepsveld of in je longen zelf.
Wanneer je echt zo stoned wilt worden maar niets wilt/kunt roken dan zijn je opties heel erg beperkt.. Volgende keer als je iets bereid om oraal te nemen zou ik kiezen voor een goede sterke hasj. Dit geeft (naar mijn ervaring) bij orale toediening altijd een wat minder high effect dan wiet.
Wel wat meer op de achtergrond en dus minder aanwezig, maar vooral een meer rustgevend gevoel en wat chiller.
Succes!