#1
Bedankt voor jullie snelle antwoorden! Helpt mij erg veel. ![:wink:]()
Ik ben niet zo'n kookkoning en ik bak eigelijk ook nooit cake/brownies. Als ik au bain-marie verwarm, dan zet ik dus een kleine pan in een grote pan met water. In de kleine pan gooi ik dus de boter en even later de hasj. Mag het water in de grote pan koken? Ja toch, want de binnenste pan kan nooit boven de 100 graden raken meen ik?
Wij blowen meestal één keer in het weekend. We zijn wel redelijk ervaren. Meestal kieperen we een kleine gram haze (als het past) in een joint en roken deze puur. Dan weet je ongeveer hoe ons blowgedrag is. Ik ben me ervan bewust dat hasj sterker is dan wiet en dat er ook +- 60 procent meer THC opgenomen wordt in het lichaam door het te eten.
We zorgen ervoor dat we een aantal uren van te voren zo min mogelijk eten.
Bedankt voor de tip om het in 8 stukken te verdelen, zo hebben we per portie 0,25 gram per persoon. Is het zo dat als we twee keer een stuk van 0,25 gram nemen dat we dan op hetzelfde niveau blijven? Met andere woorden: Is in één keer 0,5 gram nemen véél sterker dan als we twee keer 0,25 gram doen?
Ik ben niet zo'n kookkoning en ik bak eigelijk ook nooit cake/brownies. Als ik au bain-marie verwarm, dan zet ik dus een kleine pan in een grote pan met water. In de kleine pan gooi ik dus de boter en even later de hasj. Mag het water in de grote pan koken? Ja toch, want de binnenste pan kan nooit boven de 100 graden raken meen ik?
Wij blowen meestal één keer in het weekend. We zijn wel redelijk ervaren. Meestal kieperen we een kleine gram haze (als het past) in een joint en roken deze puur. Dan weet je ongeveer hoe ons blowgedrag is. Ik ben me ervan bewust dat hasj sterker is dan wiet en dat er ook +- 60 procent meer THC opgenomen wordt in het lichaam door het te eten.
We zorgen ervoor dat we een aantal uren van te voren zo min mogelijk eten.
Bedankt voor de tip om het in 8 stukken te verdelen, zo hebben we per portie 0,25 gram per persoon. Is het zo dat als we twee keer een stuk van 0,25 gram nemen dat we dan op hetzelfde niveau blijven? Met andere woorden: Is in één keer 0,5 gram nemen véél sterker dan als we twee keer 0,25 gram doen?
