Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsshopwiet

shopwiet

12 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
s
spearmintLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik ben shop wiet gaan halen ,
eerste dag gerookt en stoned geworde
rest van me stash in een luchtdicht pot gestoke in een koel donker plek
de volgende dag rook ik en grote cannabisrook maar niets van gevoel
wat moet ik doen om mijn stash te redden?!
het is moeilijk te verkruimele en als ik een topje droog voel ik niks :xtc: :(
help :(
s
spearmintLid
01-01-2024, 00:00
#2
help mijn wiet is moeilijk te verkruimele :openmouth:
wat doe ik verkeerd :flushed:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik snap je vraag totaal niet.

Wat wil je nu precies weten?

Moeilijk te verkruimelen wiet? Koop eens een crusher/grinder.
s
spearmintLid
01-01-2024, 00:00
#4
mijn wiet geeft geen effect meer :stoned:
heb net gekocht eerste dag stoned en een dag later voel ik niks van wiet
ik bewaar het luchtdicht/donker/koel
ik wil stoned zijn :hearteyes: help mij hoe herstel ik mijn wiet :cry: :flushed:
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Er is niets mis met de wiet als hij slecht te verkruimelen is,
Dan is hij gewoon een beetje nat.

En je zegt dat je hem hebt gedroogd? wat versta je hier onder? :tongueout:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lijkt me aan jou te liggen. Wiet raakt niet inactief in een dag. Ook niet in een week of maand.
Hoe je m ook bewaard.
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nieuwe wiet halen...
s
spearmintLid
01-01-2024, 00:00
#8
het is idd een beetje nat , vochtig zeg maar
heb een top in een theedoos gestoken op kamertemp late ligge dan was ie wel makkelijk te verkruimele
deed net een vacuum zak open en voel niks :cry:
dikke ongeluk voor me of herkent iem deze situatie :openmouth: :openmouth:
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Vind het maar bizar dat je wiet van werkend naar niet werkend is getransformeerd..

Komt er een geur van de wiet af?
s
spearmintLid
01-01-2024, 00:00
#10
de bud zelf geeft een beetje geur af , niet zo sterk meer
als ik t oprook heb ik een muffe geur dat me laat hoesten
helemaal non-actief in een paar dagen want voel echt niks :openmouth:
:openmouth: :(
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het is onmogelijk dat wiet zijn werkzaamheid verliest terwijl de omgevingsfactoren enigsinds gunstig en stabiel zijn. In jou geval had het niet beter bewaard kunnen worden.
Dus:

1. Je bent de eerste keer niet stoned geweest.
2. Je hebt de eerste keer veel meer gerookt, rook dus meer.
3. Je bent een troll.
s
spearmintLid
01-01-2024, 00:00
#12
echt moeilijk om uit te leggen en wou weten hoe het te herstellen , geen manier dus
wil het niet weggooien tsja niet oprookbaar de smaak is verslechterd.
moet dus binnenkort om nieuwe
de eerste keer werd ik knetter high toen viel ik in slaap en volgende dag voel ik niks en de andere dagen ook niet
ik blow af en toe
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#13
PepTalk zei:
Het is onmogelijk dat wiet zijn werkzaamheid verliest terwijl de omgevingsfactoren enigsinds gunstig en stabiel zijn. In jou geval had het niet beter bewaard kunnen worden.
Dus:

1. Je bent de eerste keer niet stoned geweest.
2. Je hebt de eerste keer veel meer gerookt, rook dus meer.
3. Je bent een troll.
Klik om te vergroten...

+1

En verder gewoon andere koffiehuizen in gaan, lijkt me logisch..


Of het is wiet die uit een vaporizer komt, waar dus alle thc weg is en zinloos is om te roeken, ja voor nicotine werkt het wel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."