Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs weed te duur voor Belgen?

Is weed te duur voor Belgen?

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
g
gregory94Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey!

Ik heb weinig klagen naar kwaliteit toe van weed hier, maar het voelt toch zo duur aan wanneer je 30euro betaald voor 3 G (en het niet goedkoper wordt naarmate je meer koopt...) Het is ook zo dat je vaak van anderen hoort dat het maar 6 of 7 euro /G is .....

persoonlijk kan ik zelf wel goedkoper aanraken (8eur) , maar dan vraag ik me af of het bv de moeite is om 10KM te rijden voor 3G....

hoet zit het eigelijk in Nederland? Hoeveel betalen jullie voor kleine en grote hoeveelheden weed? Betalen jullie nu meer dan vroeger ?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat het niet goedkoper wordt wanneer de hoeveelheid omhoog gaat ligt puur aan jouw dealer.
En verwacht ook niet dat 5 gram goedkoper is dan 3 gram. Pas vanaf 50gr tot een ons kun je een leuke korting verwachten die echt de moeite waard is.

Hier stijgen de prijzen ook ja, zoals dat normaal is.
Alles word duurder, en de wiet prijzen stijgen gewoon mee. Gaat net zo hard als de benzine of sigaretten maar dan zonder accijns.

Hier in de shop betaal je 5-15 euro voor een gram, afhankelijk van de kwaliteit.
Goede indica/hybride 8-10 euro, goede sativa 10-15 euro.
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Zoals PepTalk zegt,
Kopen in het groot (50 gr) gaat je beter uitkomen dan dagelijks tientjes of 20jes kopen,
Al kan natuurlijk niet iedereen meteen in het groot kopen. :tongueout:
Maak eens een praatje met je dealer, misschien kun je hem een voorstel doen zodat je telkens iets bespaard,
Zo heb ik het ook met de mijne gedaan. :)
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik denk dat je als belg vooral goedkoper uitkomt als je in de grotere steden een dealer zoekt of dat zijn toch mijn bevindingen. Hier in het dorp betaal je ook veel meer dan als je bijvoorbeeld in Gent ofs koopt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."