Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsweed kwaliteit in maastricht

weed kwaliteit in maastricht

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
B
BONGHITLid
01-01-2024, 00:00
#1
beste forum vrienden
even een kort vraage / waarschuwing
vorige week een vrij gekke week achter de rug
zijn met een aantal vrienden 4 x naar maastricht gegaan in 1 week tijd
zijn naar de heaven en de fantasia geweest
nu is mijn vraag aan mensen die onlangs in maastricht zijn geweest of julie weed ook zo slecht was?
Ik had in de heaven 2 gr lemon haze gekocht (14eur/gr) en een gram bubbelgum (10eur/gr)
Lemon haze was geen haze , geen smaak , geen haze geur , zelfde met de bubblegum : geen smaak en geen geur , effecten waren ok maar niet wow . voor 14e/gr verwacht ik toch topkwaliteit

fantasia : had ik 2 gr super amnesia (12eur/gr) en 1 gram snow white (10eur/gr) : zelfde verhaal
De 3e x dat we zijn opgegaan was de heaven al gesloten omwille van invallen door politie.
Dan maar fantasia gegaan , daar was bijna alle weed op , was alleen nog maar keuze tussen super amnesia , orrange bud en mix , door mijn slechte ervaring met de haze heb ik dan maar voor orange bud gekozen , verwachte er niet teveel van maar de kwaliteit was redelijk , en de haze die mijn vrienden namen was deze x beter.


Al bij al vind ik dat de kwaliteit van deze shops sterk achteruit gegaan is
ik kan dezelfde kwaliteit vinden bij dealers zelfs betere
ik ging juist naar de shop voor de betere kwaliteit en keuze
hoe het in de andere shops zijn die nog open zijn weet ik niet.
Maar u bent gewaarschuwd
Hoop dat dit informatief was voor degene die graag nog eens naar maastricht zou willen gaan.
BONGHIT out
a
aizaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Helaas voor je vriend geldt hetzelfde voor speed als voor XTC. Het gebruik van speed is een behoorlijke aanslag op de lever. Wanneer je een leveraandoening hebt wordt het afgeraden om speed te gebruiken.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Reactie hierboven begrijp ik niet helemaal, vrees dat de poster zelf wat teveel pep/mdma gepakt heeft.

Bonghit: Ik begrijp dat het klote is wanneer je €14 betaald voor je wiet en het dan tegenvalt.
Zeker wanneer je dezelfde wiet van dezelfde shop beter gewent bent.

Maar je kunt toch altijd eerst vragen/ruiken of je die wiet wilt kopen of niet. Zou ik wel doen voor die prijzen....

En kwaliteit zal altijd blijven schommelen, het is een natuurproduct met een dikke WANTED poster. Het grootschalig kweken ervan is verboden en de vraag is groot. Soms zitten er wat oogstjes tegen. Verkopen doen ze het toch wel, want van wiet wordt er niets weggegooid.
Dat ze er dan de volle mep voor blijven vragen vind ik ook niet kunnen, but again: je kan gewoon kijken en/of ruiken of je 't wilt hebben of niet.
M
MadbadgerLid
01-01-2024, 00:00
#4
De prijzen zijn gewoon exuberant geworden.

Voor die prijs zou het inderdaad top mogen zijn.

Tijden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."