Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscannabis in amsterdam

cannabis in amsterdam

4 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
d
dubbel0sevenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je kan gewoon wiet en paddo's op zak hebben. In de buitenlucht genieten is ook geen probleem. Het wordt alleen een ander verhaal wanneer je problemen of overlast veroorzaakt. Dan gedogen ze vaak helemaal niets. En mijn ervaring is dat alles wat je bij je hebt in beslag genomen wordt.

theholyganja zei:
Dat laatste wist ik wel al, maar in tegenstelling tot in belgië moet ik dus niet paranoïde worden van de politie hha
Klik om te vergroten...

Je moet sowieso niet paranoïde worden tijdens je trip. Laatste wat we willen is weer een "buitenlander" die para/bad gaat op paddo's en uit het raam springt of in de gracht beland. Mede daardoor kan er tegenwoordig bijna niks meer.

Verder veel plezier gewenst!!!! Amsterdam is erg relaxed om gewoon eens lekker los te gaan. :stoned: :mrgreen:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jammer van het weer momenteel. In de zomer kan je in Amsterdam heerlijk genieten van je trip in het Vondelpark bijvoorbeeld. Met dit weer word je al snel gedwongen binnen te zitten wat een trip vaak niet ten goede komt.

Bang zijn is nergens voor nodig in Amsterdam in ieder geval :)
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hey df
Binnenkort ga ik met een paar vrienden naar Amsterdam. Dat cannabis legaal is bij jullie weet ik al maar hoe zit de precieze regelgeving? Mag je zoveel bij je hebben als je wil en mag je ook buiten de coffeeshops in het openbaar shmoken?? Verder zullen we waarschijnlikk ook een tripje nemen. Mag je trippen onder truffels in het openbaar?

thanks and greetz :)
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hey!

Maximaal 5 gram cannabis op zak wordt gedoogd. Dat betekent dat als je in de problemen komt, ze het waarschijnlijk wel in beslag zullen nemen maar je wordt er niet op bestraft. Zolang je geen problemen veroorzaakt zul je het gewoon op zak mogen dragen.

Blowen in het openbaar is geen probleem, echter zijn er wel locaties waar het via de Algemene Plaatselijke Verordening verboden is. Deze plaatsen zijn sommige pleinen en straten in de stad, bij het betreden van zo'n gebied staat er een bordje met een blowverbod:



Trippen in het openbaar is ook geen probleem. Je mag in Nederland gewoon drugs gebruiken, zonder gestraft te worden. Je mag het alleen niet in bezit hebben of verhandelen/produceren. Onthoud wel dat het misschien niet altijd relaxed is om te trippen in het openbaar, ivm alle mensen om je heen..
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bedankt smartie!
Dat laatste wist ik wel al, maar in tegenstelling tot in belgië moet ik dus niet paranoïde worden van de politie hha :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."