#1
Je kan gewoon wiet en paddo's op zak hebben. In de buitenlucht genieten is ook geen probleem. Het wordt alleen een ander verhaal wanneer je problemen of overlast veroorzaakt. Dan gedogen ze vaak helemaal niets. En mijn ervaring is dat alles wat je bij je hebt in beslag genomen wordt.
Je moet sowieso niet paranoïde worden tijdens je trip. Laatste wat we willen is weer een "buitenlander" die para/bad gaat op paddo's en uit het raam springt of in de gracht beland. Mede daardoor kan er tegenwoordig bijna niks meer.
Verder veel plezier gewenst!!!! Amsterdam is erg relaxed om gewoon eens lekker los te gaan.

theholyganja zei:Dat laatste wist ik wel al, maar in tegenstelling tot in belgië moet ik dus niet paranoïde worden van de politie hha
Je moet sowieso niet paranoïde worden tijdens je trip. Laatste wat we willen is weer een "buitenlander" die para/bad gaat op paddo's en uit het raam springt of in de gracht beland. Mede daardoor kan er tegenwoordig bijna niks meer.
Verder veel plezier gewenst!!!! Amsterdam is erg relaxed om gewoon eens lekker los te gaan.
